اطلاعیه جدید مسابقه «سلفی با دوستان»: در مرحله اول تعداد لایک‌ها اهمیتی ندارد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
مطالعه 5 دقیقه
برای مرحله اول مسابقه «سلفی با دوستان» مایکت و زومیت همه عکس‌ها را فارغ از تعداد لایک در مسابقه شرکت دهیم.
تبلیغات

فراخوانی که ما برای مسابقه عکاسی سلفی مایکت و زومیت منتشر کرده بودیم با استقبال بسیار خوب شما دوستان عزیز روبرو شد و دوستان عزیزی که در این مسابقه شرکت کردند در سرتاسر کشور عکس‌های زیبا و جذابشان را در هوای غبار آلود خوزستان، در آسمان صاف شمشک، در جمع های خانوادگی یا حتی سر جلسه امتحان برای ما ارسال کردند.

بخاطر مسائل و مشکلاتی که توسط بسیاری از شما دوستان عزیز مطرح شد، ما تصمیم گرفتیم که برای مرحله اول مسابقه selfie4myket# مایکت و زومیت (و فقط برای مرحله اول) همه عکس‌ها را فارغ از تعداد لایک در مسابقه شرکت دهیم تا داورهای ما همه عکس‌ها را مورد بررسی قرار دهند و گزینش 25 عکس برتر برای مرحله دوم مسابقه از بین همه عکس ها انجام شود. به این نکته دقت کنید که مهم نبودن تعداد لایک‌ها فقط برای مرحله اول مسابقه بوده و در مرحله دوم طبق قرار قبلی ما تعداد لایک‌هایی که هر عکس در خود اکانت Selfie4myket دریافت می‌کند معیار برنده شدن است!

به این نکته دقت کنید که مهم نبودن تعداد لایک‌ها فقط برای مرحله اول مسابقه بوده و در مرحله دوم طبق قرار قبلی ما تعداد لایک‌هایی که هر عکس در خود اکانت Selfie4myket دریافت می‌کند معیار برنده شدن است!

در عکس‌های مسابقه سلفی، ایده‌های فوق‌العاده جالبی را در عکس‌های شرکت کنندگان دیدیم که در ادامه می‌توانید تعدادی از جالب‌ترین و زیباترین آنها را ببینید و از آنها لذت ببرید.

به خاطر داشته باشید که اینها فقط تعدادی کمی از عکس‌های بسیار زیبایی بودند که برای ما ارسال شده و تعداد زیادی از این تصاویر برای ما ارسال شده‌اند که برای مشاهده آنها می توانید به صفحه مسابقه در اینستاگرام با نام Selfie4myket سری بزنید یا هشتگ selfie4myket# را جستجو کنید.

جایزه ویژه مسابقه سلفی مایکت و زومیت یک «پهپاد کوادکوپتر فانتوم ویژن 2» با دوربین اکشن است که یک هلیکوپتر فیلبرداری هوایی است و 5 پکیج عکاسی سلفی مخصوص موبایل هم به نفرات بعدی تعلق می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات