زین لو، بهترین دی‌جی بریتانیا به استخدام اپل درآمد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل در حال آماده‌سازی سرویس موسیقی خود بر مبنای سرویس موسیقی بیتس است تا به مقابله با رقبایی نظیر بیتس برود. در این راستا این کمپانی بزرگ‌ترین DJ انگلستان را که سابقه‌ی فعالیت در رادیو‌های این کشور دارد، به استخدام خود درآورد.
تبلیغات

در روز‌های اخیر، اخبار و شایعات بسیاری در مورد اپل منتشر شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به انتشار زودهنگام سرویس موسیقی این کمپانی تا توسعه‌ی خودرو اپل تحت پروژه‌ی تایتان اشاره کرد. پس از آنکه استقبال کاربران از سرویس موسیقی آیتیونز اپل کاهش یافت، اول به این نکته پی برد که کاربران بیشتر تمایل به استفاده از سرویس‌هایی نظیر اسپاتیفای دارند، از این‌رو اپل کمپانی بیتس را از آن خود کرد تا علاوه بر بهره‌گیری از هدفون‌های این کمپانی، سرویس موسیقی خود را نیز بر مبنای سرویس موسیقی بیتس راه‌اندازی کند. حال این کمپانی یکی از بهترین دی‌جی‌های حال حاضر جهان را که سابقه‌ی فعالیت ۱۲ ساله در رادیو بی‌بی‌سی دارد، به استخدام خود درآورده است.

زین لو (Zane Lowe) آخرین برنامه‌ی خود را در پنجم مارس اجرا کرده و سپس راهی کاپرتینو خواهد شد. او سابقه‌ی فعالیت‌ها و اجراهای به یادماندنی را در اذهان شنوندگان برنامه‌های خود ثبت کرده و همچنین میزبان شماری از برترین هنرمندان در برنامه‌ی خود بوده است.

Zane در اپل وظایفی را برای بهبود سرویس‌های ارائه شده تحت رادیو آیتیونز و سرویس موسیقی این کمپانی بر عهده خواهد گرفت. در کنار موارد ذکر شده، انتخاب پلی‌لیست‌های منتخب که یکی از عوامل محبوبیت سرویس‌های نظیر اسپاتیفای است نیز، احتمالا یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های اپل برای استخدام زین لو است. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات