ال‌جی ساعت‌هوشمند لوکس خود را با عنوان Watch Urbane معرفی کرد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، ال‌جی از ساعت‌هوشمند جدید خود Watch Urbane، با فرم‌فکتور دایره رونمایی کرد. این ساعت‌هوشمند که بسیار لوکس طراحی شده مبتنی بر اندروید وِر است.
تبلیغات

ال‌جی در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون یکی از محصولات بسیار زیبای خود را معرفی کرد. ساعت‌هوشمند جدید ال‌جی که Watch Urbane نام دارد بر مبنای اندروید ور توسعه یافته و از یک بدنه‌ی تمام فلزی به همراه بند‌های چرم طبیعی بهره می‌برد. بدنه‌ی اصلی ساعت از وجود سنسورهای نظیر سنسور سنجش ضربان قلب بهره می‌برد. ال‌جی صراحتا اعلام کرده که این محصول را نباید به‌عنوان نسل جدیدی از ساعت‌های‌هوشمند این کمپانی به حساب آورد، بلکه Watch Urbane یکی دیگر از محصولات خانواده‌ی ساعت‌های‌هوشمند ال‌جی است که برای تکمیل خانواده‌ی گجت‌های پوشیدنی این کمپانی در کنار جی واچ و جی واچ آر قرار خواهد گرفت.

WatchUrbanInt

Watch Urbane همچون جی واچ آر از یک صفحه‌ی نمایش ۱.۳ اینچی P-OLED با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد که ارمغان آن تراکم پیکسلی ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ است. همچنین باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه‌ی داخلی چهار گیگابایتی این ساعت‌هوشمند نیز اشاره کرد. البته طراحان و مهندسان ال‌جی موفق شده‌اند تا حاشیه‌ی ساعت را تا حد امکان در مقایسه با جی واچ آر کاهش دهند. ابعاد این ساعت‌هوشمند ۴۵.۵ در ۵۲.۲ در ۱۰.۹ میلی‌تر است. ظرفیت باتری مورد استفاده ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعت است، از این‌رو نمی‌توان انتظار داشت که این ساعت‌هوشمند نیز بتواند با یک بار شارژ چندین روز دوام بیاورد. براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل نیز در ماه می ساعت‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد و از این‌رو به نظر می‌رسد ال‌جی برای رقابت با محصول اپل، ساعت‌هوشمند لوکس خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد. این ساعت در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات