تماشا کنید: تجربه‌ی موتورسواری با هدست واقعیت مجازی آکیولس

یک‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در حاشیه‌ی برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت‌ شیکاگو که همزمان با نمایشگاه خودروی شیکاگو برگزار می‌شود، کمپانی Victory Motorcycle فرصت تجربه‌ی فناوری جالبی را در اختیار کاربران قرار داد. بازدیدکنندگان می‌توانستند با استفاده از هدست آکیولس تجربه‌ی موتورسواری در استورجیس و داکوتای جنوبی را داشته باشند.
تبلیغات

کمپانی ویکتوری با همکاری آکیولس سیستمی را در اختیار دوستداران موتورسواری گذاشته که با استفاده از آن می‌توان تجربه‌ی همه جانبه‌ی یک موتورسواری را در اختیار کاربران قرار داد. با استفاده از این هدست واقعیت مجازی می‌توان تجربه‌ی موتورسواری در منطقه‌ی استورجیس را به دست آورد که هر سال در آن رالی موتورسواری برگزار می‌شود. ویکتوری اولین کمپانی موتورسازی است که امکان تجربه‌ی رانندگی با هدست‌های واقعیت مجازی را به کاربران می‌دهد.

راد کرویز، مدیر کمپانی ویکتوری، در این خصوص می‌گوید:

ویکتوری همیشه در پی آن است تا تجربه‌ی رانندگی با موتورسیکلت‌ها را گسترش دهد و در تمام بازه‌های زمانی ممکن کند. موتورسواری در طول فصول سرد سال بسیار دشوار است، از این رو استفاده از واقعیت مجازی و هدست آکیولس این موضوع را ساده‌تر می‌کند. با استفاده از این فناوری می‌توان دوستداران موتورسواری را برای چند دقیقه به محیط استورجیس در فصل تابستان برد که در آن می‌توانند تجربه رانندگی با موتورسیکلت‌های ویکتوری را به راحتی کسب کنند.

لینک دانلود

سیستم به نمایش درآمده شامل یک هدست واقعیت مجازی آکیولس به‌همراه هدفون است. کاربران باید روی موتورسیکلت Gunner ویکتوری قرار گیرند. سیستم توسعه یافته در کنار نمایش تصاویر سه‌بعدی، صدای محیط ترکیب شده با صدای موتور، امکان کنترل سرعت با استفاده از دستی گاز و خم شدن خود موتور، القای هر چه بهتر تجربه‌ی موتور سواری را به کاربران ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات