از لیست علاقه‌مندی‌های گوگل پلی برای نگه‌داری اپلیکیشن‌ها استفاده کنید

یک‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
بخش Wishlist یا علاقه‌مندی‌های گوگل پلی ممکن است بدون استفاده و کاربرد به نظر برسد. در این قسمت شما نمی‌توانید لیست خواسته‌های خود را به اشتراک بگذارید و دیگران نمی‌توانند از تخفیفی که در لیست شما ایجاد شده استفاده کنند. اما ساخت این قسمت در گوگل پلی بدون هدف نبوده و در ادامه شما را با کاربرد‌های آن آشنا می‌کنیم.
تبلیغات

لیست علاقه‌مندی‌ها یا خواسته‌های شما در گوگل پلی ساختاری نسبتا ساده دارد. اما Wishlist گوگل پلی کجاست و چگونه می‌توان اپلیکیشن‌هایی را به آن اضافه کرد؟  این لیست در منوی کشویی سمت چپ گوگل پلی حضور دارد و در هر بخش یا دسته بندی گوگل پلی که باشید با کشیدن این منو از سمت چپ نمایشگر به میانه صفحه می‌توانید آن را مشاهده کنید. برای اضافه کردن هر اپلیکیشن اگر به صفحه مخصوص آن برای دانلود وارد شوید، گزینه‌ای شبیه به آیکون بوک‌مارک را در بالای گزینه دانلود مشاهده خواهید کرد. با تپ کردن بر روی این آیکون، اپلیکیشن مورد نظر شما به Wishlist اضافه خواهد شد.

play-wishlist-screen-motox
مقاله‌های مرتبط:

    اما موارد استفاده Wishlist چیست؟ لیست علاقه‌مندی‌ها شما می‌توانند به منظور رسیدن به اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد. اما در درجه اول برای برنامه‌هایی استفاده می‌شود که شما قصد خرید آن‌ها را دارید. اگر یک اپلیکیشن‌ را هم‌اکنون دیدید و در تلاش هستید تا بعدا آن را خرید کنید، لیست علاقه‌مندی‌‌ها یا Wishlist بهترین راه نگه‌داری همه این برنامه‌ها است. همچنین اگر فکر می‌کنید یک برنامه در حال حاضر قیمت گرانی دارد و ممکن است در آینده تخفیف بخورد یا قیمت آن کاسته شود، قطعا اضافه کردن آن به Wishlist و چک کردن دوره‌ای آن بهترین راه است. حتی برای خرید نسخه‌های اصلی سریال‌ها نیز این لیست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    play-wishlist-sharing

    همچنین ممکن است شما در آینده‌ قصد داشته باشید یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ویر همچون موتو ۳۶۰ تهیه کنید. با استفاده از لیست علاقه‌‌مندی‌ها می‌توانید اپلیکشین‌هایی که دوست دارید بعدا در ساعت خود به کار بگیرید، نگه‌داری کنید. این لیست حتی برای تجربه و آزمایش اپلیکیشن‌های شخصی‌سازی همچون لانچر‌ها در گوشی هوشمند نیز می‌توانید محلی خوب باشد. اما شما از Wishlist به چه منظوری استفاده می‌کنید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات