با کلیدهای چرخان Tuna، تبلت خود را به کنترلر دی‌جی تبدیل کنید

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
استفاده از صفحه‌ی نمایش لمسی در بسیاری از کاربردها تعامل با گجت‌های هوشمند را برای کاربران تسهیل کرده است، حال آنکه کار با پنل‌های لمسی برای دی‌جی‌ها و افرادی که با موسیقی سر و کار دارند، سخت است، اما با کلید‌های چرخان Tuna می‌توان این مشکل را حل کرد.
تبلیغات

 همانطور که گفتیم با پیشرفت‌های صورت گرفته در مورد توسعه‌ی فناوری‌های مرتبط با صفحات نمایش لمسی، استفاده از این ماژول‌ها در انواع گجت‌ها بسیار فراگیر شده و با نگاهی به اطراف خود می‌توان حضور پرتعداد گجت‌های مجهز به این فناوری را به عینه دید، هرچند صفحات نمایش لمسی در زمینه‌ی موسیقی چندان کارها را راحت نکرده است. کمپانی One با تولید کلید‌های چرخان فیزیکی، راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

با استفاده از کلید‌های چرخان یا Tuna Knob می‌توان همچون قلم‌های استایلوس، صفحات نمایش لمسی را بدون نیاز به انگشت و از طریق وسیله‌ی دیگر لمس کرد که در این مورد خاص، کلید چرخان جداشدنی است. از جمله‌ی اپلیکیشن‌هایی که می‌توان این گجت را با آن مورد استفاده قرار داد& Korg Ims-20، Touchable و Dj هستند.

لینک دانلود

اگرچه این گجت نمی‌تواند جای سخت‌‌افزار اصلی ویرایش موسیقی را بگیرد، اما به این روش استفاده از پنل‌های لمسی را در حوزه‌ی موسیقی بسیار تسهیل کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات