مشکلات نرم‌افزاری مانع انتشار نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 روی برخی گوشی‌‌ها شد

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت به تازگی نسخه پیش‌نمایش فنی ویندوز ۱۰ را برای برخی گوشی‌های لومیا‌ منتشر کرده است. در بین دستگاه‌هایی که می‌توانند این نسخه را نصب و آزمایش کنند متاسفانه گوشی‌های هوشمند رده بالای لومیا جایی ندارند. ردموندی‌ها می‌گویند «مسائل بسیار زیادی» جلوی انجام اینکار را گرفته‌ است.
تبلیغات

هم‌اکنون اگر یکی از دستگاه‌های نوکیا لومیا ۶۳۰، ۶۳۵، ۶۳۶، ۶۳۸، ۷۳۰ یا ۸۳۰ را در اختیار داشته باشید می‌توانید ویندوز فون ۸.۱ آن را به ویندوز ‍۱۰ پیش‌نمایش فنی ارتقا دهید. مایکروسافت می‌گوید در تلاش برای ارائه این بروزرسانی در دستگاه‌های بیشتر خانواده لومیا همچون لومیا ۱۵۲۰ است. 

به گفته بلفیوری، رئیس بخش ویندوز مایکروسافت، دلیل انتخاب تعداد اندکی لومیا برای دریافت پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ این بوده که «هنوز مسائل بسیار زیادی» وجود دارد که باید ابتدا حل شوند تا ویندوز ۱۰ برای باقی دستگاه‌های ویندوزفونی آماده شود.

اما خبر خوب این که بالاخره نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ منتشر شده و مایکروسافت با دریافت بازخورد‌هایی از طرف کاربرانی که با این نسخه از سیستم عامل کار کرده‌اند، می‌تواند مشکلات موجود را حل کند و نسخه نهایی ویندوز ۱۰ برای موبایل را با کمترین باگ و مشکل منتشر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات