تماشا کنید: تیزر ویدئویی The Next Galaxy با اشاره به دوربین گلکسی S6

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ویدئوی ۱۷ ثانیه‌ای را در توئیتر منتشر کرده که اشاره به دوربین نسل بعدی پرچمدار این کمپانی، یعنی گلکسی S6 دارد. با توجه به انتشار این ویدئو، می‌توان انتظار داشت سامسونگ با تمرکز بیشتری روی دوربین، گوشی‌هوشمند خود را معرفی کند.
تبلیغات

سامسونگ در ویدئوی ۱۷ ثانیه‌ای خود از عباراتی نظیر Great Vision و A Unique View‌ استفاده کرده است. این توئیت با هش‌تگ TheNextGalaxy# منتشر شده که بی‌شک به نسل جدید پرچمدار سامسونگ، گلکسی S6 اشاره می‌کند. با توجه به اینکه در این ویدئو نمایی از لنز دوربین به نمایش گذاشته می‌شود، از این‌رو انتظار می‌رود سامسونگ محصول خود را با تمرکز بیشتری روی دوربین روانه‌ی بازار کند.

لینک دانلود

براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ گوشی‌هوشمند خود را همراه با یک سنسور ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال روانه‌ی بازار خواهد کرد. همچنین اپلیکیشن جدید دوربین در این محصول مبتنی بر API‌ دوربین اندروید ۵.۰ آبنبات چوبی خواهد بود. دانگ‌هون جانگ، قائم مقام بخش طراحی و توسعه‌ی دوربین در سامسونگ نیز به این موضوع اشاره کرده که دوربین مورد استفاده در گلکسی S6 بسیار هوشمندتر است، بطوریکه می‌توان تحت هر شرایطی بهترین تصاویر را با استفاده از این دوربین تنها با فشار دادن کلید شاتر به ثبت رساند.

Great vision inspires me. I am #TheNextGalaxy pic.twitter.com/U7uObffx2g— SamsungMobile (@SamsungMobile) February 13, 2015

در ادامه‌ی انتشار توئیت‌ها، سامسونگ تصویر جدیدی را نیز منتشر کرده که با عبارت Find Clarity in Darkness‌همراه شده است. با توجه به اطلاعات پیشین منتشر شده از این گوشی‌هوشمند، می‌توان انتظار داشت که علاوه بر بهره‌گیری از لرزش‌گیر اپتیکال در این گوشی شاهد استفاده از سنسوری با سایز بزرگ باشیم که پیش از این در هیچ‌یک از گوشی‌های سامسونگ دیده نشده است. در هر صورت احتمالا دوربین گلکسی S6 دارای قابلیت‌های متفاوتی است که سامسونگ از آن تعریف می‌کند. باید منتظر بود و دید که گلکسی S6 چه قابلیت‌هایی را به‌همراه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات