تماشا کنید: نسل دوم ماشین‌های اسباب بازی Anki با عنوان OverDrive معرفی شد

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته اَنکی اسباب‌بازی جالب توجهی را معرفی کرد که در واقع ماشین‌های اسباب‌بازی کوچک و در عین حال هوشمند هستند که کاربران می‌توانند با استفاده از گوشی‌هوشمند خود، آن‌ها را کنترل کرده و رقبا را با بکارگیری انواع ابزار‌ها از قبیل شلیک گلوله، از پیست بیرون کنند. حال نسل دوم این اسباب بازی با عنوان Anki Overdrive معرفی شده است.
تبلیغات

 نکته‌ای که خودروهای اَنکی را بسیار جالب توجه کرده، هوشمند بودن این خودروها و همچنین قابلیت کنترل این اسباب‌بازی‌‌های دوست داشتنی با استفاده از گوشی‌های‌هوشمند است. خودروهای مینیاتوری مورد استفاده بسیار هوشمند هستند، چراکه از وجود کامپیوتر آنبورد در کنار دوربین و هوش‌مصنوعی برای طی مسیر مسابقه بهره می‌برند. برای بازی نیازی نیست تا خودروها توسط کاربر هدایت شوند، بلکه هر خودرو می‌تواند بصورت هوشمند در مسیر مسابقه بدون برخورد با خودروهای دیگر حرکت کند؛ وظیفه‌‌ای که بر عهده‌ی کاربر است، خارج کردن رقبا از میدان مسابقه با استفاه از ابزار‌هایی است که در اختیار دارد.

یکی از محدودیت‌های موجود در نسل اول پیست‌های مخصوصی بود که انکی هر از گاهی نمونه‌های جدیدی را روانه‌ی بازار می‌کرد. با توجه به اینکه این خودروها بصورت هوشمند حرکت می‌کنند، پیست مسابقه نیز دارای ویژگی‌هایی است تا خودروها از آن خارج نشوند. انکی در نسل جدید پیست ماژولاری را همراه با خودروها عرضه می‌کند که کاربران قادرند با استفاده از چفت‌های مغناطیسی به همدیگر متصل کنند. پیست ماژولار جدید آنکی امکان ایجاد مسیر‌های مختلفی را به کاربر می‌دهد، بطوریکه حتی می‌توان تقاطع‌های غیرهم‌سطحی را نیز در مسیر ایجاد کرد. با توجه به قیمت ۷۰ دلاری هر پیست در نسل اول، این ویژگی در نسل دوم بسیار کاربردی خواهد بود. سطح پیست مسابقه با استفاده از مرکب مخصوصی رنگ‌آمیزی شده که با استفاده از آن خودروها در مسیر باقی می‌مانند.

لینک دانلود

نسل دوم انکی به قیمت ۱۵۰ دلار از سپتامبر سال جاری میلادی به‌همراه کیت پیست ماژولار ۱۰ تکه با قابلیت ایجاد ۸ مسیر مختلف و دو خودرو به فروش خواهد رسید. کاربران می‌توانند ماژول‌های اضافه‌ی مسیر را که شامل مسیر‌های مستقیم، پیچ، مسیر‌های مجهز به گاردریل و گوشه‌ها است را با قیمت‌ ۱۰ تا ۳۰ دلار خریداری کنند. کاربرانی که نسل اول این اسباب‌بازی قرن بیست و یکمی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند تنها با یک بروزرسانی نرم‌افزاری و خرید پیست ماژولار جدید، از نسل جدید این بازی لذت ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات