سامسونگ تغییرات زیادی در رابط کاربری گلکسی S6 به وجود می‌آورد

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که نرم افزار به پاشنه آشیل محصولات سامسونگ تبدیل شده است. اکنون به نظر می‌رسد همراه با معرفی آخرین پرچم‌دار از سری S، کمپانی کره‌ای قصد دارد ظاهر رابط کاربری خود را نزدیک به اندروید خالص کند و ویژگی‌های سنگینِ تاچ‌ویز را حذف کند.
تبلیغات

به گزارش سایت سم‌موبایل، سامسونگ حتی امکان حذف تمام برنامه‌های پیش‌فرض خود را در این گوشی به کاربر خواهد داد. اما ویژگی‌های حذف شده از تاچ‌ویز، همچنان در استور مخصوص سامسونگ قابل دانلود خواهند بود.

بهینه‌سازی‌هایی که در این نسخه از رابط کاربری تاچ‌ویز برای گلکسی S6 انجام خواهد شد، سرعت عملکرد دستگاه را بسیار سریع‌تر از اندروید روی گلکسی نوت ۴ می‌کند. از دیگر تغییراتی که در رابط کاربری جدید سامسونگ خواهیم دید، شامل پوسته‌های قابل دانلود بیشتر برای دستگاه، رنگ‌بندی بیشتر برای اپلیکیشن‌های سامسونگ، بزرگ یا کوچک‌ کردن آیکون برنامه‌ها در ابعاد ۴ در ۴، ۴ در ۵ و ۵ در ۵، ظاهر جدید کیبورد و رنگ‌بندی بیشتر آن می‌شود.

به صورت کلی به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد موارد اضافی را حذف کند و با عملکرد‌های ضروری نرم‌افزار بهینه شده روی گلکسی S6 را به کاربر نهایی برساند. با حذف شدن بخش‌های سنگین تاچ‌ویز باید منتظر سرعت بیشتر این رابط در عمل باشیم. مراسم رونمایی این نسل از پرچم‌دار سامسونگ اول مارس برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات