اسکرین شات‌های نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته مایکروسافت طبق وعده‌ی از پیش داده شده نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل را منتشر کرد. این نسخه از ویندوز تنها برای شماری از گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی قابل استفاده است.
تبلیغات

یکی از کاربران Reddit شب گذشته پس از انتشار نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای موبایل، این سیستم‌عامل را دانلود کرده و روی لومیا ۶۳۵ خود نصب کرده است. وی با ثبت اسکرین‌شات‌هایی از این سیستم‌عامل، آن‌ها را به اشتراک گذاشته است.

همانطور که در تصاویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، اپلیکیشن‌هایی موزیک، آفیس، ایمیل، تقویم، تلفن و ارسال پیام تغییرات چندانی را در مقایسه با گذشته به خود ندیده‌اند، حال آنکه قسمت‌های دیگری نظیر صفحه‌ی مربوط به تنظیمات، اکشن‌سنتر (Action Center)، تصویر پس‌زمینه، کورتنا و اپلیکیشن نمایش تصاویر شاهد تغییراتی هستیم.

اگر مایل هستید تا با ویندوز ۱۰ تحت موبایل بیشتر آشنا شوید به مطلب «تماشا کنید: نگاه نزدیک به ویندوز ۱۰ در موبایل» مراجعه کنید. همچنین با مطالعه‌ی مقاله‌ی «تمام قابلیت‌های پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل از زبان مایکروسافت» می‌توانید دید کاملی نسبت به تغییرات ایجاد شده در اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش فنی از ویندوز ۱۰ بدست آورید.

نظر شما در خصوص ویندوز ۱۰ برای موبایل چیست؟ آیا این سیستم‌عامل می‌توان قطب سوم دنیای موبایل را همچون دو پلتفرم دیگر قدرتمند کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات