طراحی گلکسی اس 6 در قاب شفاف فاش شد

پنج‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه هنوز بیش از دوهفته تا معرفی رسمی گلکسی S6 سامسونگ باقی مانده ولی به لطف برخی تصاویر فاش شده و عکس‌هایی از سوی تولید کنندگان قاب محافظ فاش شده، تقریبا دید واضحی از شکل و شمایل پرچمدار بعدی سامسونگ در ذهن ما نقش بسته است.
تبلیغات

 تصاویر مختلفی  از گلکسی S6 تاکنون فاش شده‌اند اما تقریبا هیچ یک از آن‌ها طراحی قسمت پشت این گوشی هوشمند را به طور واضح نشان نداده‌ بودند؛ ولی تصاویری که اخیرا در Weibo منتشر شده‌اند به وضوح طراحی پشتی پرچم‌دار جدید سامسونگ را نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد قسمت پشتی پرچم‌دار جدید سامسونگ کاملا صاف است. امروز بلومبرگ گزارش کرد که بدنه‌ی پرچمدار بعدی سامسونگ تماما فلزی است. طراحی سنسور دوربین برجسته، فلاش LED و سنسور ضربان قلب مطابق با تصاویری هستند که پیش از این افشا شده بودند. حتی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا که در سمت چپ دستگاه به صورت جدا از هم قرار دارند بار دیگر مهر تاییدی بر طراحی جدید آن‌ها در گلکسی S6 هستند. در این تصاویر هیچ نشانی از اسپیکر در پشت یا جلوی گوشی وجود ندارد که این امر ما را متقاعد می‌کند که اسپیکرها در قسمت پایین S6 و کنار جک هدفون و میکروفون انتقال صدا هستند.

samsung-galaxy-s6-clear-case-01

انتظار می‌رود تا گلکسی S6 به همراه گلکسی S6 اِج  که دارای نمایشگر خمیده در دو لبه کناری خواهد بود دهم اسفند طی مراسمی در کنگره جهانی موبایل معرفی شوند. طبق شایعات هر دو مدل مجهز به نمایشگر سوپر اَمولد با کیفیت QHD، سیستم روی یک چیپ 64 بیتی اکسینوس 7420، 3 گیگابایت رَم، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 20 مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی و 5 مگاپیکسلی در نمای جلوی گوشی خواهند بود. رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ مبتنی بر اندروید 5.0 نیز یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از علاقه‌مندان به اندروید در انتظار تجربه آن در گلکسی S6  و گلکسی S6 اِج هستند. 

اگر طراحی نهایی قسمت پشتی گلکسی S6 به صورت بالا باشد، نظر شما در مورد آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات