بنچ‌مارک Geekbench گلکسی اس 6 اج بدست آمد: قدرتمندترین دستگاه بازار

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
چند ساعت پیش بنچ‌مارک AnTuTu گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج فاش شد و اکنون با بنچ‌مارک Geekbench گلکسی اس 6 اج روبرو هستیم. امتیاز کسب شده توسط این دستگاه یک رکورد محسوب می‌شود و نمایانگر قدرت بسیار بالای چیپ اختصاصی سامسونگ، حداقل روی کاغذ است.
تبلیغات

 روز گذشته در وب‌سایت سامسونگ اطلاعاتی در خصوص میزان تشعشعات بسیار اندک ساتع شده از گلکسی اس 6 اج رویت شد و امروز این دستگاه که با نام رمز SM-925 شناخته می‌شود با تمام مشخصات فنی خود در بنچ‌مارک AnTuTu ظاهر شد.

حال اگر امتیاز بالای 60 هزار که در این بنچ‌مارک بدست آمده بود را باور نکرده‌اید، ممکن است این اطلاعات فاش شده‌ی جدید شما را متقاعد کند که احتمالا در زمان معرفی گلکسی اس 6، با قدرتمندترین دستگاه هوشمند موجود در بازار مواجه خواهیم بود. در بنچ‌مارک Geekbench، گلکسی اس 6 اج با پردازنده‌ی اکسینوس 7420 خود توانسته امتیاز 1,492 را در تست تک هسته‌ای، و 5,077 را در تست چند هسته‌ای کسب کند.

برای اینکه ذهنیت صحیح‌تری از این رقم داشته باشید باید گفت که امتیاز چند هسته‌ای بدست آمده، بسیار بالاتر از هر دستگاه دیگر موجود در بازار از جمله آیپد ایر 2 است. تا پیش از این آیپد ایر 2 با امتیاز 4,532 قهرمان این بخش محسوب می‌شد. اکسپریا زد ۴ که از چیپ اسنپدراگون 810 بهره می‌برد در این آزمایش که چند ساعت پیش نتایج آن منتشر شد، 3٫576 بوده است.

عملکرد تک هسته‌ای گلکسی اس 6 اج نیز تنها بازی را به آیفون 6، آیفون 6 پلاس و نکسوس 9 با آن پردازنده‌ی صنعتی تگرا کی۱  واگذار می‌کند. در هر صورت در انتظاری که از یک گوشی هوشمند می‌توان داشت، این سطح از قدرت قادر است برای مدت طولانی تمامی وظایف و امور محول شده بر پردازنده را به خوبی اجرا کند.

باید منتظر ماند و دید آیا پردازنده‌ی ساخت سامسونگ این بار در حدی قدرتمند شده که رابط تاچ‌ویز هیچ‌گونه تاخیری به خود نبیند یا خیر؛ هرچند گفته می‌شود این شرکت در زمینه‌ی نرم‌افزاری نیز تمام توان خود را برای ایجاد تغییر و سبک‌سازی سیستم‌عامل خود به کار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات