مدل وای‌فای، بلوتوث و سازنده لنز دوربین وان M9 اچ‌تی‌سی مشخص شد

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
به گفته  LIabTooFeR توسعه دهنده HTC ROM، وان M9 اچ‌تی‌سی به همان مدل وایرلس نکسوس ۶ مجهز خواهد شد. این مدل با نام Broadcom BCM4356 با وای‌فای 802.11 و بلوتوث ۴.۱ همراه شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد نسل جدید پرچم‌دار اچ‌تی‌سی از آخرین نسخه استاندارد بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه گفته می‌شود در دوربین اصلی این محصول، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی توشیبا T4Ka7 به کار گرفته شده است. پیش از این شایعه شده بود وان M9، دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسل خواهد داشت؛ اما برطبق آخرین تصاویر منتشر شده این ادعا رد شده است. 

کمپانی تایوانی قصد دارد وان M9 و احتمالا وان M9 پلاس را رسما در مراسم ماه آینده MWC به نمایش بگذارد. شایعات مطرح شده برای مشخصات فنی این دستگاه خبر از تجهیز وان M9 به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰، نمایشگر QHD، حافظه رم ۳ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، بلندگو‌های استریو بوم‌ساند، اندروید ۵.۰ و رابط کاربری سنس 7 می‌دهند. مدل پلاس این پرچم‌دار احتمالا به سنسور اثر انگشت‌خوان در محل دکمه‌ خانگی خود مجهز خواهد شد. همچنین مدل استاندارد وان M9 نیز با پشتیبانی از ویندوز ۱۰ به بازار امریکا می‌آید. تاکنون موارد مختلفی از وان M9 اچ‌تی‌سی مشخص شده اما هنوز باید تا اول ماه مارس و شروع کنفرانس اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC بارسلونا منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات