زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته دوم بهمن‌ماه)

یک‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن گجتی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ هفتگی در روزهای یک‌شنبه منتشر شده و به پیشنهادهای شما می‌پردازد. در ادامه با ۴ اپلیکیشن پیشنهادی کاربران، همراه زومیت باشید.

اگر اپلیکیشن کاربردی و خوبی می‌شناسید آن را از طریق ایمیل‌آدرسبه ما معرفی کنید.

اسلام‌تولز

اسلام تولز نام برنامه‌ای است که می‌تواند در زمینه آداب و رسوم جاری دین مبین اسلام و به جا آوردن فرائض واجب یا حتی مستحب آن دستیار خوبی برای شما باشد. نرم افزار اسلام تولز شامل ۱۲ کارت است که با هدف رفع نیاز کاربران و تشویق آنان برای رسیدگی به اعمال مذهبی خود طراحی شده است.

اسلام تولز

ذکر ایام هفته، تقویم پیشرفته، اوقات شرعی بیش از هزار شهر ایران (همراه با تنظیم دستی و یا استفاده از GPS) و اذان‌گوی بسیار زیبا بخشی از ویژگی‌های این اپلیکیشن خوش‌ساخت محسوب می‌شوند.

اپلیکیشن اسلام‌تولز توسط سیریوس اپس، تیم توسعه‌دهنده آن به زومیت معرفی شده است.

چند کالری؟

اگر به دنبال راهکار‌هایی برای مشکل اضافه وزن هستید یا به افزایش وزن فکر می‌کنید، بهترین رژیم برای شما تغذیه سالم و تنظیم میزان کالری دریافتی بدن و بعد از آن، افزودن فعالیت روزانه و تحرک است. برنامه «چند کالری؟» شامل لیست کاملی از انواع مواد غذایی و کالری آن‌ها و همچنین انواع تحرک‌ها و کالری مصرفی آن‌ها می‌باشد و شما با وارد کردن میزان مصرف هر غذا و مدت زمان هر تحرک بقیه محاسبات را بر عهده برنامه می‌گذارید.

چند کالری

اپلیکیشن چند کالری؟ توسط خانم صهبا فارابی به زومیت معرفی شده است.

CPU-Z

اپلیکیشن CPU-Z یک گزینه خوب برای اطلاع از جزئیات اجزای کوچک و بزرگ تلفن‌همراه یا تبلت کاربران محسوب می‌شود. CPU-Z قادر است اطلاعات کامل و مفصلی درباره پردازنده، باتری، صفحه نمایش و سایر قطعات سخت‌افزاری دستگاه شما ارائه کند.

CPU-Z

اپلیکیشن CPU-Z توسط آقای امین عباسی، به زومیت معرفی شده است.

Spending Tracker

اگر به دنبال یک اپلیکیشن جامع برای کنترل هزینه‌های خود هستید، Spending Tracker یکی از بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود. رابط کاربری ساده، ثبت اطلاعات در دوره‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه، بررسی اجمالی هزینه‌های جاری و شخصی، ورود اطلاعات به تفکیک هزینه و درآمد و ویرایش امور مالی بخشی از ویژگی‌های این اپلکیشن محسوب می‌شوند.

Spending Tracker

Spending Tracker نیز توسط آقای خیام رستمی به زومیت معرفی شده است.

   

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرسبه ما معرفی و لینک آن را برای زومیت ارسال کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با ما مطرح نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات