قابلیت Keep لاین امکان ذخیره محتوا تا یک گیگابایت را فراهم می‌کند

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا اپلیکیشن لاین یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان بین کاربران است که حتی درصد زیادی از کاربران ایرانی برای ارتباط با دوستان خود از این برنامه استفاده می‌کنند. اخیرا این برنامه محبوب به یک ویژگی کاربردی با نام Keep مجهز شده که امکان ذخیره یک گیگابایت محتوا را فراهم می‌کند.
تبلیغات

امروزه یکی از جذاب‌ترین موارد گوشی‌های هوشمند، داشتن کلکسیونی از اپلیکیشن‌ شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام رسان است تا بتوان با خانواده و دوستان ارتباط برقرار کرد. همانند لاین، برنامه‌های مختلفی از جمله تلگرام که در ایران محبوبیت زیادی دارد، وجود دارند که کاربران همواره از آن‌ها استفاده می‌کنند. بیشتر این اپلیکیشن‌ها به مکالمه‌ی رایگان تصویری و صوتی مجهز شده‌اند که علاوه بر آن‌ها، برای افزایش جذابیت چت استیکرهایی نیز فراهم شده است. اخیرا اپلیکیشن لاین نیز یکی از ویژگی‌های جدید خود با نام Keep را رونمایی کرده که به واسطه‌ی آن می‌توان تا یک گیگا بایت اطلاعات را در لاین ذخیره کرد.

قابلیت جدید Keep، این اجازه را به کاربران می‌دهد تا اطلاعات خود را در یک فضای کاملا شخصی ذخیره کنند. البته کاربران میتواند تا ۱ گیگ از اطلاعات خودشان را در این محل ذخیره کنند. با این قابلیت می‌توانید مکالمات خود با دوستانتان را ذخیره کرده و هرموقع که بخواهید میتوانید به راحتی به آنها مراجعه کنید. هدف سازندگان لاین تنها قابلیت ذخیره اطلاعات نبوده و با این قابلیت شما در وقت خود نیز صرفه جویی می کنید و تنها با مراجعه به فضای ۱ گیگابایتی خود می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

البته لاین تاکید کرد که تمامی محتواهای ذخیره شده با قابلیت Keep به صورت خصوصی هستند و دیگر افراد قادر به دیدن آن‌ها نیستند. قابلیت Keep علاوه بر ذخیره تصاویر، یک آپلودر عکس برای بارگذاری تصاویر از حافظه موبایل هم هست. خوشبختانه تمام محتوای ذخیره شده به واسطه‌ی این قابلیت، در فضای ابری لاین همگام سازی می شوند تا از طریق تمام دستگاه‌ها بتوانید با ورود به حساب کاربری شخصی خود به آنها دسترسی داشته باشید.

البته قابلیت جدید محدودیت‌هایی نیز دارد؛ اگر حجم فایل‌های ذخیره شده بیش از ۵۰ مگابایت باشد، کیپ تنها سی روز آنها را برایتان نگهداری خواهد کرد؛ اگرچند برای محتوایی کمتر از این مقدار مشکلی وجود ندارد و در حالت کلی می‌توانید یک گیگا بایت فایل را در این قسمت ذخیره کنید. قابلیت Keep به هر دو نسخه‌ی اندروید و آی‌اواس اضافه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات