اچ‌ تی‌ سی روی پرچمدار جدیدی با نام Perfume کار می‌کند

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش اطلاعاتی درباره‌ی گوشی پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی با نام 02 درز کرد. بنابر شایعات جدید به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی از معرفی این گوشی منصرف شده و در حال کار روی پرچمدار آینده‌ی خود با نام Perfume است.
تبلیغات

بنابر شایعات جدید منتشر شده به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در حال کار روی گوشی جدید پرچمدار خود با نام پرفیوم است. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی مجهز شدن آن به اندروید ۶.۱ و رابط کاربری سنس ۸ است.

حتی گوگل نیز اندروید ۶.۱ را معرفی نکرده و از این رو می‌توان نتیجه گرفت که باید چند ماه دیگر برای معرفی پرفیوم منتطر بمانیم. به علاوه در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد رابط کاربری سنس ۸ اچ‌تی‌سی در دسترس نیست و از تغییرات آن اطلاعی نداریم.

به علاوه در مورد پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی نیز هیچ اطلاعاتی نداریم با این حال در گذشته شایعاتی در مورد مجهز شدن گوشی O2 به ۴ گیگابایت رم و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی منتشر شده بود و ممکن است این مشخصات را در گوشی پرفیوم شاهد باشیم. با این حال ذکر این نکته ضروری است که پروژه‌ی 02 به طور کلی متوقف شده و به نظر می‌رسد پرفیوم از نو طراحی خواهد شد.

انتظار می‌رود در این گوشی شاهد استفاده از فلز در بدنه و مشخصات فنی عالی باشیم اما در حال حاضر مشخص نیست که اچ‌تی‌سی روی قدرت گوشی جدید خود تمرکز خواهد کرد یا قیمت آن، اما امیدواریم که این شرکت بتواند نقطه‌ای مابین این دو را بیابد و گوشی قدرتمندی با قیمت مناسب معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات