اندروید 6.0.1 بزودی برای اچ‌تی‌سی One A9 عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت گوگل تنها چند ساعت پس از رونمایی رسمی از اندروید ۶.۰.۱، آن را برای دستگاه‌های نکسوسی عرضه کرد. این نسخه دارای تغییرات جالبی است و حالا کمپانی اچ‌تی‌سی نیز تصمیم دارد گوشی وان A9 خود را به این نسخه از اندروید مجهز کند.
تبلیغات

 در اندروید ۶.۰.۱ گوگل تغییرات جالبی از جمله شکلک‌های ایموجی جدید، قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری از جمله اجرای سریع دوربین با دوبار فشار دادن دکمه‌ی پاور، پشتیبانی از دکمه‌های ناوبری جدید برای تبلت و تغییر عملکرد گزینه‌ی Do Not Disturb را ارائه کرده است. 

حال به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی وان A9 پس از گوشی‌های نکسوس، اولین گوشی هوشمند اندرویدی است که بروزرسانی اندروید ۶.۰.۱ را دریافت می‌کند. اچ‌تی‌سی وان A9 یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندی است که کمپانی اچ‌تی‌سی روانه‌ی بازار کرده است.

اچ تی‌ سی وان A9

همان طور که قبلا مدیرعامل شرکت اچ‌تی‌سی نیز اشاره کرده، گوشی وان A9 به زودی به اندروید ۶.۰.۱ بروزرسانی خواهد شد. البته جای تعجبی نیست؛ چرا که پیش از این نیز مدیرعامل این کمپانی تایوانی وعده داده بود که ۱۵ روز پس از ارائه‌ی هر بروزرسانی از سوی گوگل به دستگاه‌های نکسوسی، گوشی وان A9 نیز این بروزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد. (البته در حال حاضر این قابلیت برای گوشی‌های آنلاک خریداری شده در ایالات متحده ارائه می‌شود). 

همزمان با عرضه‌ی بروزرسانی برای گوشی وان A9، مدیرعامل این شرکت تایوانی اعلام کرد که خریداران M9 نیز تا قبل از پایان سال جاری می‌توانند اندروید ۶.۰ را بر روی گوشی هوشمند خود دریافت کنند؛ البته این موضوع نیز فعلا تنها مختص کاربران ایالات متحده خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات