تماشا کنید: اجرای اندروید 6 مارشمالو روی گلکسی نوت 4 سامسونگ

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
چند روز قبل شاهد انتشار تصاویری از اجرای اندروید ۶ روی گلکسی نوت ۴ سامسونگ بودیم. این اتفاق کمی عجیب به نظر می‌رسید چرا که تصور می‌کردیم ابتدا اندروید برای گلکسی نوت ۵ عرضه شده و در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ برای نوت ۴ ارائه شود. با این حال این فرد امروز ویدیوی کار با اندروید ۶ روی نوت ۴ را منتشر کرده که نشان می‌دهد این نسخه از اندروید در حال تست شدن روی نوت ۴ است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد فردی در مجارستان موفق به دریافت اندروید ۶ روی گلکسی نوت ۴ خود شده است. این گوشی دارای شماره مدل SM-N910F است که در واقع نسخه‌ای از نوت ۴ به شمار می‌رود که مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۵ شده است. همان طور که قبلا نیز خواندید این گوشی قرار است در بهمن ماه امسال بروزرسانی اندروید ۶ را دریافت کند و کاربر مذکور توانسته قبل از این تاریخ نسخه‌ای آزمایش از تاچ ویز مبتنی بر اندروید ۶ را روی گوشی خود اجرا کند.

به علاوه این شخص اقدام به انتشار ویدیوی کار با اندروید ۶ روی گلکسی نوت ۴ نیز کرده است. غالب تغییرات جدید از جمله screen off memo و نیز منوی Air command جدید در این ویدیو به نمایش گذاشته شده‌اند که البته به صورت پیش‌فرض روی گلکسی نوت ۵ وجود داشتند. به علاوه امکاناتی نظیر Doze و Google Now on Tap نیز روی این نسخه از اندروید قابل مشاهده هستند. به غیر از این تغییرات، ظاهرا امکانات جدید دیگری را شاهد نیستیم.

در ویدیوی زیر می‌توانید اندروید ۶ را روی گلکسی نوت ۴ تماشا کنید. اگر در ویدیو دقت کنید لگ‌های ناگهانی را در رابط کاربری مشاهده خواهید کرد که با توجه به آزمایشی بودن این نسخه از سیستم عامل، امری طبیعی است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات