زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس: «کرمپتوس» دوم شد و «مرغ‌مقلد۲» کماکان در صدر جدول

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
«دایناسور خوب» با مشکل روبه‌رو شده، «بازی‌‌های گرسنگی» به صدرنشینی ادامه می‌دهد و «کرمپوس» افتتاحیه‌ی خیلی خوبی را تجربه کرد. زومجی طبق معمول هر هفته در بخش باکس‌آفیس خود به معرفی فیلم‌های جدید و تحلیل فعل‌ و انفعالات جدول فروش پرداخته است.
تبلیغات

این آخرهفته تقریبا همه‌ی فیلم‌های تازه‌اکران و قدیمی روزهای پُر رونقی را پشت سر گذاشتند. اول از همه باید با مهم‌ترین‌شان «کرمپوس» (Krampus)، کمدی/ترسناک محصول یونیورسال شروع کرد که با توجه‌ به اسم‌هایی که در جدول حضور دارند و برخلاف جثه‌اش شگفت‌انگیز ظاهر شد و بعد از قسمت دوم «بازی‌های گرسنگی: مرغ‌مقلد»، رده‌ی دوم جدول را بدست آورد؛ این درحالی بود که «مرغ‌مقلد۲» برای سومین هفته‌ی متوالی در صدر جدول باقی ماند. «کرید»، اسپین‌آفی از مجموعه‌ی «راکی» بعد از تجربه‌ی مبارزه‌‌ای نزدیک با انیمیشن «دایناسور خوب»، موفق شد با اختلافی اندک جلوتر از آخرین محصول پیکسار در جایگاه سوم قرار بگیرد. این وسط، «دایناسور خوب» همان‌طور که انتظار می‌رفت هنوز نتوانسته جای پایش را محکم کند و به این ترتیب، تبدیل به دومین فیلم پیکسار شده که در هفته‌ی دوم اکرانش با بیش از ۶۰ درصد افت فروش مواجه شده است.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: بازگشت موفق پیکسار با «دایناسور خوب» و راکی با «کرید» به زومجی مراجعه کنید.

Box Office ZoomG

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات