دراپ باکس فعالیت اپلیکیشن‌های MailBox و Carousel را متوقف می‌کند

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
دراپ‌باکس امروز اعلام کرد که فعالیت اپلیکیشن محبوب ایمیل و ذخیره‌سازی تصاویر خود را که به ترتیب MailBox و Carousel نام دارند، متوقف خواهد کرد. MailBox از ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ و Carousel از تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۶ دیگر در دسترس نخواهند بود. مدیران دراپ‌باکس تعطیلی این دو اپلیکیشن را در با ذکر دلایلی مبهم اعلام کردند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دراپ‌باکس امروز اعلام کرد که فعالیت اپلیکیشن‌های MailBox و Carousel را از سال آینده‌ی میلادی متوقف خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط دیو هوستون، مدیرعامل دراپ‌باکس و آرش فردوسی، مدیر ارشد فناوری این کمپانی، تصمیم برای توقف فعالیت این دو اپلیکیشن بسیار سخت بوده است. دو مدیر ارشد دراپ‌باکس این موضوع را با انتشار پستی در وبلاگ این کمپانی اعلام کرده‌اند. در پست منتشر شده در مورد توقف فعالیت این دو اپلیکیشن چنین آمده است:

در ماه‌های گذشته ما میزان تمرکز تیم روی ترکیب و ساده کردن بیش از پیش سرویس‌هایی را که به کاربران ارائه می‌دهیم، افزایش داده‌ایم. در همین راستا ما مجبور به اتخاذ تصمیم سختی شدیم که همانا متوقف کردن فعالیت‌های Carousel و MailBox بود.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که این دو اپلیکیشن بصورت مشخص جایگزین خاصی نخواهند داشت و برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن Carousel در دراپ‌باکس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که شماری از ویژگی‌های اپلیکیشن MailBox که راه‌های جدیدی را برای ایجاد ارتباط بین کاربران معرفی کرده بود از طریق اپلیکیشن جدید یادداشت برداری Paper به کاربران ارائه خواهد شد.

میل‌باکس را باید اپلیکیشنی بسیار پرطرفدار خواند که پیش از خرید آن توسط دراپ باکس در سال ۲۰۱۳ نیز دارای محبوبیت بالایی بین کاربران بود. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که هجوم کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن مشکلاتی را نیز برای استارت آپ توسعه‌دهنده‌ی این سرویس ایجاد کرده بود.

از جمله‌ی قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به معرفی روشی برای سازمان‌دهی ایمیل‌های دریافتی با استفاده از ژست‌های حرکتی اشاره کرد. کاربران قادرند با استفاده از این اپلیکیشن و استفاده از ژست‌های حرکتی نظیر کشیدن انگشت به سمت راست یا چپ، ایمیل‌های موجود را سازمان‌دهی کنند.

کاربران کنونی میل‌باکس می‌توانند تا ۲۶ فوریه سال ۲۰۱۶ ایمیل‌های درفت خود را مدیریت کنند. تصاویر ثبت شده در سرویس Carousel نیز از طریق تب Photos در دراپ‌باکس در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات