اندروید ۶ برای HD2، گوشی قدیمی اچ‌تی‌سی پورت شد

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اچ‌تی‌سی که از سال ۲۰۰۹ گوشی HD2 را معرفی کرده، بروزرسانی‌های متعددی با سیستم عامل‌های متفاوت برای این گوشی عرضه کرده که حال نوبت به اندروید مارشمالو رسیده است.
تبلیغات

شرکت اچ‌تی‌سی ۶ سال پیش، مدل HD2 را معرفی کرد و به نظر می‌رسد این گوشی به این زودی‌ها از بازار حذف نخواهد شد. این گوشی موبایل در ابتدا با ویندوز موبایل ۶.۵ پروفشنال عرضه شد و پس از آن چندین بروزرسانی مهم از جمله ویندوزفون ۷ را دریافت کرد. البته این گوشی پس از ویندوزفون سیستم عامل‌هایی دیگری از جمله Meego، اندروید نسخه ۲.۱، نسخه ۴.۱، نسخه ۴.۴ و نسخه ۵ را دریافت کرد. حال اچ‌تی‌سی قصد دارد تا بروزرسانی اندروید۶.۰ را برای این گوشی عرضه کند.

اچ تی سی

البته نباید انتظار داشت که اندروید ۶.۰ در این گوشی بسیار روان کار کند اما از آنجایی که این دستگاه توانسته اندروید ۶.۰ را دریافت کند، خود بروزرسانی بزرگی به حساب می‌آید. پس جای تعجب نیست اگر پس از دریافت بروزرسانی اندروید ۶.۰ بر روی این گوشی با باگ و لگ‌های فراوان مواجه شوید. در حال حاضر فقط نمایشگر، وای فای و صدا روی این دستگاه با این سیستم عامل کار می‌کند.

حتی اگر پس از دریافت اندروید ۶.۰ این گوشی عملکرد خوبی نداشته باشد، تنها دریافت کردن این بروزرسانی بر روی گوشی ۶ سال پیش به ما نشان می‌دهد که شرکت تایوانی برنامه‌های زیادی برای ماندن در بازار را دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات