Decibullz؛ ایرفون وایرلس با قابلیت حالت پذیری بر اساس شکل گوش

یک‌شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
سال‌ها است که شرکت‌های تولید کننده‌ی هدفون، به دنبال حل مشکلات مربوط به اندازه نبودن هدفون برای گوش هستند که اخیرا ایرفون وایرلس Decibullz با طراحی خاص خود این مشکل را برطرف کرده است.
تبلیغات

 اندازه نبودن هدفون برای گوش کاربر و در نتیجه آزار دهنده شدن استفاده از این وسیله‌ی جانبی یکی از مشکلات رایج بین کاربران است. از این‌رو یک اندازه‌ی مناسب هدست یا هدفون برای گوش کاربر یکی از مسائلی است که شرکت‌های فعال در حوزه‌ی ساخت هدست‌ها در تلاش برای سفارشی سازی هدفون‌ها هستند. 

اخیرا ایرفونی با نام Decibullz معرفی شده که با طراحی متفاوت خود این مشکل را برطرف می‌کند. این ایرفون از پلاستیک گرمایشی ساخته شده که از این‌رو قابل ارتجاع است؛ درواقع ایرفون Decibullz در اثر گرما، حالت پذیر شده و در گوش کاربر جای می‌گیرد. ماده‌ای که در این ایرفون قرار دارد به واسطه‌ی آب گرم حالت پذیر شده و شکل گوش کاربر را به خود می‌گیرد. این ایرفون بعد از سرد شدن دقیقا به اندازه و شکل گوش در می‌آید. شرکت سازنده ایرفون Decibullz با اضافه کردن قابلیت بی‌سیم به این هدفون، یک نوآوری دیگری به آن اضافه کرده است.

دلایل بسیاری برای محبوبیت این دسته از هدفون‌ها وجود دارد؛ این هدفون‌ها دارای قابلیت شکل پذیری بر اساس حالت گوش و فیلتر کردن نویز محیط هستند. از این‌رو ایرفون‌های سفارشی پذیر علاوه بر حالت‌گیری کامل در گوش، نویز و صداهای ناخواسته‌ی محیط اطراف را نیز حذف می‌کند که از این‌رو صدای خروجی از ایرفون شفاف‌تر و واضح‌تر بوده و به گوش آسیبی نمی‌رسد؛ به همین علت کاهش ۲۶ دسیبل صداهای محیط و بیرون تا حدودی به این موضوع کمک می‌کند. ایرفون Decibullz جدید دارای مشخصات کاهش ۴۰ دسیبلی از صداهای مزاحم بیرونی، پایه آلومینیوم، باتری قابل شارژ با ۵ ساعت کار مداوم، یک میکروفون با سه دکمه کنترل و ضد آب بودن است.

ایرفون وایرلس

به منظور حالت‌پذیری این ایرفون، ترکیبی از آلومینیوم و سیلیکون استفاده شده که با گرم کردن آن در آب گرم و سایز و اندازه کردن آن و سپس به سرعت سرد شدن، شکل مورد نظر کاربر را پیدا می‌کند. البته این ایرفون ایراداتی هم دارد که از آن می‌توان به وجود سیم ارتباطی بین دو گوشی اشاره کرد. شرکت سازنده این هدفون ادعا کرده که سیم ارتباطی را به منظور کاهش مصرف باتری طراحی کرده است. در حالت کلی ایرفون Decibullz از نظر ظاهری مشابه دیگر هدفون‌ها است اما انتظار می‌رود با قابلیت جدید و کاربردی، کاربران از آن استقبال خوبی کنند. این ایرفون در هفت رنگ مختلف تا ۱۲ دسامبر در کمپین کیک‌استارتر به معرض فروش قرار خواهد گرفت.

decibullz ایرفون وایرلس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات