استقبال بالای خریداران از ساعت هوشمند لوکس تگ هوئر

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Tag Heuer در ماه نوامبر اولین ساعت لوکس و هوشمند اندروید وری خود را معرفی کرد که این کمپانی از زمان معرفی ساعت مذکور، شاهد استقبال بالای خریداران بوده است. از این‌رو تگ هوئر قصد افزایش تولید ساعت لوکس جدید خود را دارد.
تبلیغات

اولین ساعت لوکس و هوشمند تگ هوئر با نام Connected و با قیمت ۱٫۵۰۰ دلار در ماه گذشته معرفی شد. اما قیمت بالای این ساعت مانعی برای خریداران نبوده و تقاضا برای خرید Connected بیش از حد انتظار تگ هوئر است. 

بر اساس گزارش بلومبرگ، تا به حال تعداد تقاضا برای خرید این ساعت هوشمند از سوی فروشگاه‌ها و تامین کننده‌های سراسر جهان ۱۰۰٫۰۰۰ عدد برآورد شده است. این رقم زنگ هشداری برای تگ هوئر است تا تولید ساعت لوکس جدید خود را از ۱٫۲۰۰ به ۲٫۰۰۰ واحد در هفته افزایش دهد. از این‌رو شرکت تگ هوئر در حال حاضر قادر به پاسخگویی تقاضای مشتری‌ها نیست و فروش آنلاین خود را تا سال آینده میلادی متوقف کرده است؛ حال  اولویت فروش برای فروشگاه‌های حضوری است.

ساعت هوشمند و لوکس Connected از مشخصات سخت افزاری دارای پردازنده‌ی دو هسته‌ای اینتل با فرکانس ۱.۶ گیگا هرتزی، نمایشگر دایره‌ای لمسی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، چهار گیگابایت حافظه داخلی، اتصالات بلوتوث و وای‌فای، باتری با ظرفیت ۴۱۰ میلی‌آمپرساعت و بدنه‌ی تیتانیومی است. همچنین این ساعت لوکس ضدآب است.

جین کلاد بیور مدیرعامل تگ هوئر اعلام کرده که پس از استقبال بی‌نظیر خریداران از این ساعت هوشمند و لوکس، این کمپانی قرار است تا یک کلکسیون از ساعت‌های هوشمند با مدل‌ها و قابلیت‌های مختلف را توسعه دهد. این کلکسیون در اواخر سال ۲۰۱۶ یا اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات