گوگل امکان قرار دادن یک اپلیکیشن کامل را در تبلیغات موبایل میسر می‌کند

روز به روز بر کاربران موبایل افزوده می‌شود و درآمد حاصل از تبلیغات در اپلیکیشن‌ها نیز رشد می‌کند. گوگل در جدیدترین اقدام خود، امکان اجرای یک اپلیکیشن کامل را به عنوان تبلیغ در اپلیکیشن‌ها دیگر میسر کرده است.

گوگل از امروز این امکان را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می دهد تا یک نسخه‌ی آزمایشی ۶۰ ثانیه‌ای از اپلیکیشن خود را بصورت مستقیم در بخش تبلیغات موبایل قرار دهند.

اما اگر قرار باشد یک اپلیکیشن کامل در بخش تبلیغات قرار گیرد کاربران باید حجم زیادی را دانلود کرده و در موبایل خود ذخیره کنند و از این بابت این روش منطقی به نظر نمی‌رسد. پس چاره‌ی کار چیست؟ اپلیکیشن‌هایی که در سیستم تبلیغاتِ جدید گوگل قرار گرفته‌اند همچون بازی‌های PlayStation Now بر روی سرورهای ابری اجرا می‌شوند و کاربر تنها آن‌ها را بر روی موبایل خود استریم می‌کند. به این ترتیب نیازی به دانلود یا نصب اپلیکیشن نیست و کاربر به راحتی می‌تواند اپلیکیشن تبلیغ شده را درون یک اپلیکیشن دیگر آزمایش کند.

گوگل می‌گوید استریم کردن اپلیکیشن‌ها به کاربران کمک می‌کند تا از نصب چندین اپلیکیشنی که نیازی به آن‌ها ندارند نیز جلوگیری کند.

نظر شما در باره‌ی این نوع از تبلیغات موبایل چیست؟

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید