سامسونگ پلتفرم SmartThings را به تلویزیون‌های سال ۲۰۱۶ خود می‌آورد

پنج‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه‌های زیادی برای خودکار نمودن فعالیت‌های درون منزل در سال ۲۰۱۶ دارد. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که تمام سری تلویزیون‌های این شرکت در سال میلادی جدید از اینترنت اشیاء پشتیبانی می‌کنند و قادر خواهند بود به پلتفرم SmartThings این شرکت متصل شوند.
تبلیغات

اگر احیانا پیش از این در مورد SmartThings چیزی نشنیده‌اید باید بگوییم که این پروژه یک پلتفرم اینترنت اشیاء است که کاربران را قادر می‌سازد تا سایر ابزارهای خانه‌های هوشمند را کنترل کنند. این امر شامل محصولاتی نظیر لامپ‌ها، ترموستات‌ها، آلارم ها و حتی دوربین‌‌های امنیتی می‌شود. این اعلامیه سامسونگ به این مفهوم است که تمامی تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ سامسونگ قادر خواهند بود که بعنوان یک هاب برای کل خانه هوشمند شما عمل کنند. با این حال سامسونگ اعلام کرده است که یک آداپتور USB نیاز است تا همه ابزارهای یک خانه هوشمند توسط این سیستم پوشش داده شوند. 

هیون سوک کیم- رییس بخش نمایش بصری سامسونگ در این رابطه می گوید:

سری تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ سامسونگ قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و جایگاه سامسونگ را به عنوان پیشتاز بازار به عنوان اولین شرکتی که تلویزیون‌هایی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت اشیاء ارائه می‌دهند تثبیت می‌کنند. 

سامسونگ کنترل خانه هوشمند خود را در رابط کاربری تلویزیونش یکپارچه می کند به این ترتیب کاربران به نرم‌افزارهای متعددی برای کنترل محصولات مختلف این شرکت نیازی ندارند. برای مثال حالا هشدار سنسورهای حرکتی یا ویدیوهای یک دوربین امنیتی دقیقا روی تلویزیون پخش می شوند. 

همچنین سامسونگ برخی قابلیت‌های کاربردی را برای اتاق پذیرایی شما در نظر گرفته است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به Cinema Mood اشاره کرد که نور اتاق و نوع صدا را به نحوی تنظیم می‌کند که تجربه‌ای مانند تماشای یک فیلم در سینما را تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات