اینتل پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی را تامین می‌کند

پنج‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی در نظر دارد تا در لپ‌تاپ می‌تب ۲ خود به جای استفاده از پردازنده‌های گرافیکی انویدیا از پردازنده‌های اینتل بهره‌ ببرد. البته در حال حاضر اولین نسل لپ‌تاپ شیائومی معرفی نشده است، اما بیشتر شدن همکاری شیائومی و اینتل در نسل بعدی لپ‌تاپ‌های این شرکت چینی ممکن است پای پردازنده‌های اینتل را به گوشی‌های شیائومی نیز باز کند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد شیائومی در نظر دارد تا در نسل بعدی لپ‌تاپ‌ خود به طور کامل از پردازنده‌های اینتل بهره ببرد، البته در حال حاضر اولین نسل از لپ‌تاپ‌های این شرکت معرفی نشده است.

همکاری تنگاتنگ شیائومی با اینتل می‌تواند به نفع این شرکت باشد چرا که این شرکت چینی قصد دارد لپ‌تاپ خود را در بازارهای جهانی نیز عرضه کند. این لپ‌تاپ به احتمال زیاد، نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد. به علاوه انتظار می‌رود لپ‌تاپ شیائومی در سه نسخه با ابعاد صفحه نمایش ۱۲.۵، ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچ عرضه شود.

برخی از مشخصات لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی شیائومی نیز فاش شده است که از آن جمله می‌توان به استفاده از پنل LED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی Core-i7 نسل چهار، ۸ گیگابایت رم، سیستم عامل لینوکس، پردازنده‌ی گرافیکی GTX 760M با دو گیگابایت ظرفیت حافظه و قیمت ۴۶۶ دلاری اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات سایر نسخه‌های لپ‌تاپ شیائومی در دست نیست اما به احتمال زیاد در روزهای آینده شاهد فاش شدن اطلاعات بیشتری در ارتباط با این لپ‌تاپ‌ها خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات