تماشا کنید: روبات دیزنی با قابلیت صعود از دیوار عمودی

پنج‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
تیم تحقیقاتی دیزنی روبات بسیار جالبی طراحی کرده که قادر است با رسیدن به مانعی نظیر دیوار عمودی، به راحتی از آن بالا برود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دیزنی اخیرا تیم تحقیقاتی خود را شکل داده و این تیم تحقیقاتی به دستاوردهای بزرگی رسیده است. برای مثال می‌توان به روباتی اشاره کرد که این کمپانی به تازگی معرفی کرده است. روبات چهار چرخ دیزنی قابلیت فوق‌العاده‌ای دارد که همان قابلیت صعود از دیوارهای کاملا عمود است.

روبات جدید معرفی شده توسط دیزنی، VertiGo نام دارد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این روبات به تنهایی توسط دیزنی طراحی نشده و  حاصل تیم تحقیقانی این کمپانی در زوریخ و دانشگاه ETH  است. این روبات که از وجود چهار چرخ و دو پره در بالا بهره می‌برد، قادر است با رسیدن به دیوار عمودی و انجام تنظیمات در زاویه‌ی دو پره‌ی قرار گرفته در بالای آن، به راحتی و با سرعت بالایی از دیوار مورد نظر صعود کند. روبات جدید دیزنی راهکاری را پیش روی افرادی قرار داده که درصدد ساخت روبات‌هایی با قابلیت عبور از تمام موانع هستند. چنین روبات‌های می‌توانند به راحتی موانع موجود در شهرها را پشت سر نهاده و به مقصد خود برسند.

لینک دانلود

هنوز مشخص نیست که دیزنی از ساخت این روبات در پی دست یافتن به چه هدفی است. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات