زومجی: بدترین فیلم‌های باکس‌آفیس سال ۲۰۱۵

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
همیشه نمی‌توان از بهترین‌ها نوشت. امسال سال تصاحب باکس‌آفیس توسط بازی‌های گرسنگی، جنگ ستارگان و دیگر فیلم‌های مطرح هالیوودی بود اما سال ۲۰۱۵ صحنه اکران فیلم‌های بزرگی هم بود که بسیار پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند. زومجی در مقاله‌ای به ۱۰ فیلم‌ بزرگ ناکام در باکس‌آفیس سال ۲۰۱۵ میلادی انداخته است.
تبلیغات

 ۲۰۱۵ که کم‌کم هم به روز‌های پایانی آن نزدیک می‌شویم، سال پرفروغی برای باکس‌آفیس محسوب می‌شد. کمپانی یونیورسال با سه فیلم Jurassic World، Minions و Furious 7، که هریک بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کردند، سال بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشت و اولین کمپانی فیلم‌سازی شد که به چنین توفیقی می‌رسد. فیلم جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود (Star Wars: The Force Awaknes) چندی پیش عرضه شد و توانست در اولین هفته اکران خود بیش از ۵۱۷ میلیون دلار فروش کند و از این حیث رکورد‌دار شود.

در این بین برخی فیلم‌هایی نیز عرضه شدند که با وجود انتظارات بالا، به یک شکست محض تبدیل شدند. برای مثال فیلم در اعماق دریا (In the Heart of the Sea) که چندی پیش عرضه شد و با وجود ساخته شدن با بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری، فقط ۱۱ میلیون در هفته اول فروش کرد. البته این فیلم فعلا زمان زیادی در پیش دارد تا این رکورد را بهبود ببخشد. ولی ۱۰ فیلمی که در ادامه اسامی آن‌ها را مشاهده خواهید کرد، به‌عنوان ضعیف‌ترین و بد‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس سال ۲۰۱۵ شناخته می‌شوند.

البته در نظر داشته باشید که در تهیه این لیست فقط آثاری در نظر گرفته‌شده‌اند که در مدت زمان اکران خود در بیش از ۲ هزار سینما نمایش داده‌ شده‌اند. 

برای مطالعه مقاله بدترین فیلم‌های باکس‌ آفیس سال ۲۰۱۵ به زومجی مراجعه کنید. 

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات