مدیرعامل مخابرات تهران: کندی روند حل مشکل تلفن ثابت را قبول ندارم

پنج‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در پاسخ به شکایت کاربران، کندی حل مشکلات خطوط تلفن ثابت را تکذیب و اعلام کرد رسیدگی به خرابی تلفن‌ها روند کندی ندارد.
تبلیغات

برخی از مشترکان تلفن ثابت از طولانی‌ شدن روند حل مشکل خرابی تلفن ثابت شکایت دارند. بحث تاخیر در حل خرابی تلفن اولین بار نیست که مطرح می‌شود؛ پیش از این مسئولان در این زمینه صحبت‌های متعددی انجام داده و از کاهش زمان انتظار افراد برای حل خرابی‌ها اطلاع داده بودند؛ با این وجود همچنان مشترکان متعددی هستند که نسبت به این مساله شکایت دارند.

علیرضا صیدی، مدیر عامل مخابرات استان تهران، در پاسخ به این شکایت‌ها با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان چنین موضوعی را قبول ندارم که رسیدگی به بحث خرابی‌های تلفن روند کندی دارد، گفت:

ما به طور مرتب روند حل خرابی را بررسی می‌کنیم و برای این موضوع جداولی نیز طراحی کرده‌ایم. از سوی دیگر مناطق ما به‌طور مرتب بازرسی می‌شوند و به شخصه به تازگی از مرکز ۲۰۱۱۷ که مخصوص خرابی تلفن است بازدید داشته‌ام و اصلا چنین بحثی را قبول ندارم که به طور کلی عملکرد این مرکز دچار مشکل است. حتی گزارش‌هایی که به من رسیده برعکس این موضوع را گزارش می‌دهد. خود ما نیز به‌طور نمونه‌ از مردم در این زمینه سوالاتی داشته‌ایم و برهمین اساس می‌توانیم اعلام کنیم که این روند خیلی سریع انجام می‌شود.

بر اساس گزارش صیدی، شاید میانگین حل و فصل خرابی تلفن ثابت به چند ساعت در روز برسد، هرچند که ممکن است این رقم در خصوص ADSL کمی متفاوت باشد. نکته‌ی دیگر آنکه گاهی افراد تماس گرفته و در خصوص خرابی خط تلفن خود اطلاع‌رسانی می‌کنند اما هنگام مراجعه ماموران ما به منزل آنها، فرد پاسخگو نبوده و در منزل نیست.

به گفته‌ی مدیرعامل مخابرات استان تهران، اگر مشترکی در این خصوص با مشکل مواجه بود شماره‌های ۲۰۲۰ آماده دریافت انتقادات مردمی بوده و مردم می‌توانند مشکلات خود را از طریق آن اعلام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات