کجارو: همه لوکیشن‌های فیلم که مقصد گردشگری شدند

سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
وقتی فیلم ارباب حلقه‌ها ساخته شد، لوکیشن ساخت این فیلم به یکی از جاذبه‌های توریستی تبدیل شد. این موضوع برای بسیاری از فیلم‌های مشهور قدیمی و جدید نیز صادق است. در جدیدترین اتفاق، لوکیشن فیلم جنگ ستارگان به یکی از نقاط جذاب برای گردشگران تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم به برخی از مهم‌ترین لوکیشن‌های ساخت فیلم بپردازیم که به جاذبه‌ی توریستی تبدیل شده‌اند.
تبلیغات

دنیای گردشگری امروزی را می بایست تلفیقی از هنر و صنعت در عرصه‌های مختلف از فناوری اطلاعات تا سینما دانست. در واقع، صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت میان رشته‌ای، به طرز شگفت‌انگیزی از هر صنعت و مفهومی برای فرصت‌آفرینی استفاده می کند. گردشگری این پتانسیل را دارد که از دنیای مفاهیم و نوستالژی‌ها، الهام بگیرد و از این فضا، برای جذابیت مکان‌های موجود استفاده کند. گفتار امروز کجارو، نگاهی دارد به لوکیشن فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی معروفی که در سال‌های اخیر، مقاصد جدید گردشگری را در دنیا به وجود آورده‌اند.

برای مطالعه مقاله «لوکیشن هایی که مقصد گردشگری شدند: از آوای موسیقی تا ارباب حلقه‌ها» به کجارو مراجعه کنید:

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات