تا ۱۶۵ هزار تومان تخفیف، پیشنهاد ویژه بست نیک به کاربران زومیت به مناسبت تولد پیامبر اکرم (ص)

سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
هشتم دی ماه سال جاری با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد (ص) مصادف شده است و یازدهم آذر ماه نیز آغاز سال 2016 میلادی خواهد بود. در این روز‌های نیک، وب‌سایت بست‌نیک فروش ویژه‌ای برای کاربران محترم زومیت تدارک دیده است. فرصت استفاده از این تخفیف‌های جذاب، از 8 تا 11 دی ماه خواهد بود.
تبلیغات

وب‌سایت بست‌نیک مجموعه‌ای متنوع از کالاهای دیجیتال شامل گوشی‌ هوشمند، تبلت، پاوربانک، اسپیکر، انواع هارد اکسترنال، مودم همراه و لوازم جانبی را در سبد خود قرار داده تا مخاطبان بتوانند بهترین محصولات را با قیمتی رقابتی تهیه کنید.

تنها لازم است از طریق وارد کردن کد‌های تخفیفی که در ذیل به آن‌ها اشاره شده است خریدهای خود را با تخفیف از وب‌سایت بست‌نیک انجام دهید و از مزایای تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا و ارسال رایگان کالاهای بالای ۱۰۰ هزار تومان برخوردار شوید.

البته فروش ویژه بست‌نیک برای کاربران زومیت به همین جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با عضو شدن در صفحه‌ی اینستاگرام بست‌نیک و کانال تلگرام این فروشگاه از کد‌های تخفیف دیگر کالاها نیز با خبر شوید.

تا ۱۶۵ هزارتومان تخفیف برای خرید گوشی‌های لیگو

کد تخفیف: Zoomit-tae11094

محصولات: لیگو الیت ۱، الیت ۴ و الیت ۵

میزان تخفیف: ۱۵ درصد

Elite 1 پرچمدار کمپانی لیگو است که به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قدرتمند، نمایشگر ساخت ژاپن دیسپلی، 3 گیگابایت رم، سنسور اثر انگشت، بدنه‌ی فلزی ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ساخت سونی مجهز شده است. این گوشی با توجه به مشخصات فنی و طراحی جذاب خود می‌تواند در مقابل دیگر رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. بررسی تخصصی گوشی لیگو الیت ۱ در زومیت را از اینجا مشاهده کنید.

الیت 4 گوشی ۵ اینچی جذاب لیگو برای آنهایی است که می‌خواهند به لطف یک محصول میان‌رده از شبکه پرسرعت 4 جی لذت ببرند. این گوشی از طراحی زیبا بهره می‌برد که با توجه به تخفیف در نظر گرفته شده ارزش خرید بالایی پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر الیت 5، میان‌رده‌ی ۵.۵ اینچی دیگری از لیگو است که با توجه به رده‌ی قیمتی خود و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از 4G، عملکردی فراتر انتظار را ارائه می‌کند.

تا ۱۵۰ هزارتومان تخفیف برای خرید تبلت‌های اسمارت‌رونیکس

کد تخفیف: Zoomit-tatasr1094

محصولات: ایزی ۸۵۲ و ایزی ۷۵۲

میزان تخفیف: ۳۰ درصد

بست‌نیک عرضه کننده‌ی انحصاری تبلت‌های اسمارت‌رونیکس در ایران است. این فروشگاه دو مدل از تبلت‌های ایزی 752 و ایزی 852 این برند تایوانی را وارد بازار داخلی کرده تا کاربران بتوانند با بهترین قیمت ممکن، تبلتی با بدنه فلزی و لوکس خریداری کنند.

۲۵ درصد تخفیف برای خرید اسپیکرهای trendwoo

کد تخفیف: Zoomit-taspt1094

محصولات: Beat it‌ و Twins

میزان تخفیف: ۲۵ درصد

trendwoo یکی از برندهایی است که معمولا محصولات آن در کلاس‌های مختلف از دیدگاه رسانه‌های معروف تکنولوژی در بین 10 اسپیکر برتر دنیا جای می‌گیرد. کیفیت ساخت بالا و وضوح صدای عالی از جمله مواردی است که در محصولات این شرکت در بالاترین سطح ارایه می‌شود. هر دو محصول Beat it و Twins از بدنه فلزی، بیس قوی، پخش مداوم بالای ۷ ساعت، امکان مکالمه تلفنی برخوردار هستند.

۷۰ درصد تخفیف برای خرید اشتراک یک‌ساله آنتی‌ویروس اندرویدی ای‌اسکن

کد تخفیف: Zoomit-taes1094

میزان تخفیف: ۲۵ درصد

فروشگاه بست‌نیک به فکر تامین امنیت دستگاه‌های اندرویدی بوده و با ارائه کد تخفیف Zoomit-taes1094 شرایطی را فراهم کرده تا کاربران زومیت بتوانند با 70 درصد تخفیف آنتی‌ویروس اندرویدی و حرفه‌ای ای‌اسکن را خریداری کنند.

مرکز تماس بست‌نیک با شماره ۰۲۱۸۷۱۰۰ به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته علاوه بر ارایه مشاوره قبل از خرید، بعد از خرید نیز پاسخگوی مشکلات کاربران در حین کار با محصولات خواهد بود.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات