فروش ۱۰ میلیون می بند توسط شیائومی در ۹ ماه ابتدای سال ۲۰۱۵

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی با انتشار گزارشی اعلام کرده که در سه فصل اول سال جاری میلادی بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از دستبند هوشمند سلامتی خود را که می بند نام دارد، به بازار عرضه کرده است. این محصول جولای سال گذشته‌ی میلادی با برچسب قیمت ۱۳ دلاری به بازار عرضه شده است.
تبلیغات

 استارت آپ شیائومی که ۵ سال از عمر آن می‌گذرد، با انتشار گزارشی به این موضوع اشاره کرده که از دستبند هوشمند این کمپانی یا همان می‌بند، در ۹ ماه ابتدای سال جاری میلادی بیش از ۱۰ میلیون دستگاه به بازار‌های بین المللی عرضه شده است. کمپانی چینی این دستبند هوشمند را در جولای سال ۲۰۱۴ میلادی با قیمت ۱۳ دلار روانه‌ی بازار کرده است.

شیائومی تنها به ارائه‌ی آمار در مورد بازار چین بسنده نکرده است، این کمپانی به این موضوع اشاره کرده که بیش از ۶۰۰٫۰۰۰ دستگاه از می‌بند در کشور تایوان عرضه شده است. پیش از این موسسه‌ی تحقیقاتی IDC اعلام کرده بود که شیائومی در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ در مورد عرضه‌ی دستبند‌های هوشمند سلامتی با رشدی ۸۰۰ درصدی روبرو بوده است.

شیائومی که به نام اپل چین نیز شهرت دارد، چندی پیش نسل جدیدی از می‌بند خود را روانه‌ی بازار کرد. این دستبند هوشمند که Mi Band 1S نام دارد، از سنسور ضربان سنج نوری بهره می‌برد. نسل پیشین می بند فاقد این قابلیت بود.

نظر شما در مورد می بند و محصولات کمپانی چینی شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات