سامسونگ آماده تولید ۵ میلیون گلکسی اس ۷ است

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
پرچمدار بعدی سامسونگ یا همان گلکسی اس ۷ در آینده‌ی نزدیک معرفی خواهد شد. بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این دارند که این گوشی‌ هوشمند زودتر از موعد همیشگی معرفی شده و روانه‌ی بازار خواهد شد. حال آخرین شایعات نشان از این دارند که سامسونگ ماژول‌های سخت‌افزاری مورد نیاز برای مونتاژ بیش از ۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ را آماده کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گلکسی اس ۷ سامسونگ همانطور که از نام آن نیز پیدا است، هفتمین گوشی هوشمند پرچمدار کره‌ای‌ها در سری گلکسی اس است. در ماه‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد. بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ گوشی‌هوشمند خود را پیش از موعد مقرر در فوریه سال جاری معرفی و بلافاصله روانه‌ی بازار خواهد کرد. شنیده‌ها گویای این موضوع است که سامسونگ این محصول را در چهار نسخه روانه‌ی بازار خواهد کرد. همچنین باید به احتمال استفاده از سنسور عنبیه سنج نیز اشاره کرد.

همانطور که اشاره کردیم، بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ گوشی هوشمند خود را در فوریه سال جاری معرفی و روانه‌ی بازار خواهد کرد. حال اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که نه تنها سامسونگ این گوشی هوشمند را در ماه فوریه را معرفی خواهد کرد، بلکه در حال حاضر ماژول‌های مورد نیاز برای مونتاژ بیش از ۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ نیز در اختیار این کمپانی است. آماده بودن کامپوننت‌های موردنیاز برای مونتاژ گلکسی اس ۷ را باید راه چاره‌ای برای مشکل کمبود قطعات اولیه مورد نیازی خواند که باعث ایجاد مشکلاتی در زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۶ اج توسط سامسونگ شد. در ابتدای سال جاری میلادی سامسونگ قادر نبود تا به نیاز بازار پاسخ داده و این موضوع نیز به کمبود برخی قطعات مورد استفاده دراین گوشی هوشمند مربوط بود.

براساس گمانه‌های مطرح شده بیش از ۳.۳ میلیون کامپوننت مورد نیاز برای تولید گلکسی اس ۷ و ۱.۷ میلیون برای تولید گلکسی اس ۷ اج آماده شده است. همانطور که اشاره کردیم، با توجه به تجربه‌ی کسب شده در عرضه‌ی گلکسی اس ۶ اج، به نظر نمی‌رسد سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی از بابت عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود با مشکلی روبرو شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات