تصاویر رندر شیائومی می 5 در رنگ‌های مختلف فاش شد

یک‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
در طول هفته‌ی گذشته تصاویری مربوط به گوشی هوشمند می ۵ شیائومی فاش شد، حال آنکه ساعاتی پیش تصاویر رندر دیگری از این محصول منتشر شده که نشان دهنده‌ی رنگ‌های مختلف این گوشی است که در آینده روانه‌ی بازار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این روزها افشای تصاویر مربوط به می ۵ شیائومی بیش از گذشته شدت گرفته است. همانطور که اشاره کردیم روز پنجشنبه تصویری منتسب به این گوشی هوشمند منتشر شد و حال شاهد انتشار تصاویر رندر منتسب به رنگ‌های مختلف این محصول هستیم.

براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی بهره می‌برد که براساس گمانه‌ها یا دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است یا از نمایشگری با همین سایز با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۱۶ تا ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. شیائومی سنسور اثر انگشت را نیز درون کلید Home قرار داده است.

اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که در پنل پشتی این گوشی هوشمند از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل جلوی برای ثبت تصاویر سلفی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. انرژی مورد استفاده در این گوشی هوشمندبا استفاده از یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با برچسب قیمت ۳۰۹ دلاری روانه‌ی بازار شود.

گمانه‌ها گویای این موضوع است که شیائومی همزمان با معرفی می ۵، نسخه‌ی بزرگ‌تر این گوشی هوشمند را نیز رونمایی خواهد کرد. می ۵ پلاس با بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی که رزولوشن آن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود، همراه می‌شود. این نسخه نیز همچون برادر کوچکترش از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره خواهد برد. قیمت می ۵ پلاس که از وجود سنسور اثر انگشت بهره می‌برد، ۳۸۷ دلار تخمین زده می‌شود.

xiaomi int 7dbfe
xiaomi int 1 c465d

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات