تصاویر و مشخصات دو گوشی جدید از شیائومی فاش شد

یک‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
دو گوشی جدید شیائومی تاییدیه‌ی TENAA را دریافت کردند، بنابراین احتمال می‌رود به زودی شاهد معرفی این گوشی‌ها باشیم. گوشی‌های شیائومی با نام Mi 2015811 و Mi 2015812 به ثبت رسیده‌اند و به نظر می‌سد هر دو دارای بدنه‌ای فلزی باشند.
تبلیغات

مشخصات و تصاویر دو گوشی جدید ساخت شیائومی با گذراندن تست‌های آژانس رگولاتوری چین، TENAA در وبسایت این آژانس به ثبت رسیده‌اند.

گوشی اول با نام Mi 2015811 به نظر می‌رسد گوشی ردمی ۳ باشد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد شد.

دوربین اصلی این گوشی ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین ثانویه‌ی آن حسگری ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. ردمی ۳ که ۱۴۳ گرم وزن و ۸.۵ میلی‌متر ضخامت دارد، در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری به همراه سیستم عامل اندروید ۵.۱ روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه، 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

Xiaomi redmi 3

گوشی دوم Mi 2015812 نام دارد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و پردازنده‌ی شش هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز شده که به احتمال زیاد همان پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود. همچنین این گوشی دارای ۲ گیگابایت رم و۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود و از دوربین اصلی ۸ یا ۱۶ و دوربین خودعکس ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

به علاوه در بخش پشتی گوشی جدید شیائومی شاهد حضور حسگر اثر انگشت نیز هستیم. این گوشی نیز ۸.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۶ گرم وزن دارد و در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات