زوم‌اپ: تغییر سایز تصاویر در گوشی با Photo Resizer

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Photo Resizer اپلیکیشنی در زمینه‌ی تغییر سایز و حجم تصاویر در گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می توانید تصاویر خود را به سایز مورد نظر خود تبدیل کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا بارها برایتان پیش آمده است که قصد ارسال عکسی به یکی از دوستان خود را داشته باشید اما به دلیل حجم بالای تصویر به ناچار از ارسال آن صرف نظر کرده باشید. در این مواقع معمولا آسان ترین راه این بود که عکس مورد نظر را به کامپیوتر منتقل کرده و حجم عکس را پایین آورده و اقدام به انتشار آن کنید. از این پس اما به لطف اپلیکیشن Photo Resizer شما قادر خواهید بود تا تصاویر خود را در داخل موبایل و بدون نیاز به انجام مراحل پیچیده، تغییر سایز دهید.

photo resize2r 7da0e

نحوه‌ی کارکرد این برنامه به این صورت است که بعد از فراخوانی یک عکس از درون گالری گوشی، یا ثبت تصویری جدید توسط دوربین دستگاه، به شما چند حالت از پیش تعیین شده برای سایز نهایی عکس، پیشنهاد خواهد شد که می توانید با انتخاب حالت مورد نظر، در کسری از ثانیه تصاویر حجیم خود را به تصاویری با سایز کم و قابل ارسال در شبکه های اجتماعی تبدیل کنید. اگر تا کنون ارسال تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشیتان به شبکه های اجتماعی و پیام رسان مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می داد، Photo Resizer اپلیکیشنی ایده آل برای شما خواهد بود که قادر است این زمان طولانی را از بین ببرد. برای دانلود می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات