بروزرسانی اندروید مارشمالو برای نسل سوم Moto G آغاز شد

پنج‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا هفته‌ی گذشته بیشتر گوشی‌های سال ۲۰۱۵ خود را به آخرین نسخه‌ی اندروید بروزرسانی کرد. این بار نوبت موتو جی ۲۰۱۵ است که به اندروید مارشمالو ارتقاء یابد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به مانند دیگر گوشی‌های بروزرسانی شده‌ی موتورولا این بار هم شاهد نسخه‌ای شبیه به نسخه‌ی خام اندروید مارشمالو در موتو جی ۲۰۱۵ هستیم. ویژگی‌های اضافه شده تقریبا همان چیزهایی است که گوگلدر نسخه‌ی خام مارشمالو معرفی کرده است. ویژگی‌هایی مانند Doze و سیستم جدید اجازه‌ی دسترسی به اپلیکیشن‌ها که پیش از این در مورد اندروید مارشمالو توسط گوگل معرفی شده است در این بروزرسانی دیده می‌شود. برای آشنایی با ویژگی‌های اضافه شده در اندروید مارشمالو می‌توانید به بررسی اندروید ۶ مراجعه کنید.

نسل سوم موتو جی یا همان موتو جی ۲۰۱۵ با اندروید ۵.۱ عرضه شد. از نظر نسبت قیمت به ارزش، موتو جی ۲۰۱۵ یکی از بهترین‌های سال لقب گرفته است. موتورولا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ با چهار هسته‌ی Cortex-A53 در موتو جی ۲۰۱۵ استفاده کرده است. پردازش گرافیکی گوشی نیز بر عهده‌ی آدرنو ۳۰۶ گذاشته شده که برای یک گوشی در این بازه‌ی قیمتی مناسب است. موتورولا این گوشی را در دو نسخه‌ی ۸ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی عرضه کرده است؛ نسخه‌ی ۸ گیگابایتی دارای ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم است و نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی آن از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. دوربین پشتی و جلویی گوشی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است. موتورولا از یک باتری ۲۴۷۰ میلی آمپر ساعتی برای موتو جی ۲۰۱۵ استفاده کرده.

اندروید ۶ برای موتو جی ۲۰۱۵ حجمی تقریبا ۲ گیگابایتی دارد و از امروز برای نسخه‌های آنلاک این گوشی در آمریکا و کانادا قابل دانلود است. این بروزرسانی برای کاربران بقیه کشورها و اپراتورها به زودی عرضه خواهد شد. اقدام موتورولا در بروزرسانی گوشی میان‌رده‌اش ستودنی است، اما باید منتظر بود و دید که این اقدام تا چه اندازه به رشد فروش موتو جی کمک خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات