ملکه‌ی نوربرگرینگ به همراه کریس ایوانز و دیوید کولتهارد تاپ گیر را اجرا می کنند

پنج‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
همزمان با جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند که برنامه‌ی جدید خود را برای پخش از شبکه‌ی استریم ویدیویی آمازون آماده می‌کنند، دست اندرکاران تاپ گیر نیز در حال تکمیل کادر مجریان خود هستند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که سابین اشمیتز ملقب به ملکه‌ی نوربرگرینگ در کنار کریس ایوانز که پیش از این انتخاب شده بود، تاپ گیر را اجرا خواهند کرد.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط تلگراف، سابینه اشمیتز نیز به عنوان یکی از مجریان برنامه‌ی تاپ گیر انتخاب شده است. برخلاف مجریان پیشین این برنامه‌ی تلویزیونی، خانم اشمیتز یک راننده‌ی حرفه‌ای بوده و سابقه‌ی رانندگی در اغلب پیست‌های اتومبیلرانی را در کارنامه دارد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که وی پیش از این سابقه‌ی حضور در برنامه‌ی تاپ گیر را دارد، اما حضور وی به عنوان مهمان بوده و نقشی در اجرای برنامه‌ی تاپ گیر به همراه مجریان پیشین آن برعهده نداشته است. در صورت تحقق این موضوع، سابینه را باید اولین مجری زن برنامه‌ی تاپ گیر در تاریخ اجرای آن بدانیم.

همچنین باید به حضور کریس هریس نیز اشاره کنیم. وی سابقه‌ی اجرای برنامه‌ی Drive را در کارنامه دارد. برخلاف دو مجری جدید دیگر برنامه‌ی تاپ گیر، هریس پیش از این در نقش یک خبرنگار فعال در حوزه‌ی خودرو کار کرده و برای رسانه‌هایی نظیر Evo، Autocar و Jalopink قلم زده است. در میان سه مجری جدید انتخاب شده برای این برنامه‌ی تلویزیونی، هریس را باید بیش از پیش به سه مجری پیشین این برنامه‌ی تلویزیونی نزدیک تر بدانیم.

یکی از تفاوت‌های عمده‌ی سری جدید برنامه‌‌ی تاپ گیر با مجموعه‌های پیشین، در تعداد مجریانی خواهد بود که این برنامه را اجرا می‌کنند. علاوه بر اشمیتز، ایوانز و هریس، دیوید کولتهارد، راننده‌ی نام آشنای فرمول یک نیز این گروه را در اجرای برنامه‌ی تاپ گیر همراهی خواهد کرد. با وجود اینکه چهار مجری انتخاب شده برای این برنامه‌ی تلویزیونی از نظر فنی بسیار کاربلد به نظر می‌رسند، اما عوامل دست اندرکار این برنامه چندان راضی نبوده و ناشناخته بودن اشمیتز و ایوانز را دلیلی بر احتمال شروع ضعیف این برنامه می‌دانند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می نیز پیش از استقبال از تاپ گیر، ناشناخته بودند، اما به واقع باید به این نکته اشاره کرد که تاپ گیر با حضور این سه تن به محبوبیت رسید و شناخته شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات