یو یوتوپیا معرفی شد:‌ نمایشگر 5.2 اینچی QHD، اسنپدراگون 810 و قیمت 376 دلاری

یک‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت میکرومکس به تازگی اولین گوشی هوشمند بالا رده‌ی خود را در هند معرفی کرده است. یو یوتوپیا با مشخصات سخت‌افزاری مناسب و البته قیمتی که از نظر میکرومکس رقابتی محسوب می‌شود قرار است تا میکرومکس را یک گام دیگر به تبدیل شدن به یک برند معتبر نزدیک کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت میکرومکس گوشی هوشمند Yu Yutopia را در هند معرفی کرده است که اولین گوشی هوشمند بالا رده این شرکت محسوب می‌شود و از آلیاژ منیزیوم و آلومینیوم ساخته شده است. این امر باعث می‌شود تا بدنه‌ی این گوشی هوشمند تا ۹۰ درصد مقاوم‌تر از بدنه گوشی‌های ساخته شده از پلی کربنات باشد. 

یو یوتوپیا مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و تراکم پیکسلی ۵۶۵ پیکسل در اینچ به همراه محافظ گوریلا گلس ۴ است. پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ با هشت هسته ۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰ به همراه ۴ گیگابایت رم LPDDR4 و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند هستند. یو یوتوپیا از کارت حافظه خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت هم پشتیبانی می کند. 

 دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با سنسور IMX 230 و فناوری PDAF برای فوکوس سریع و البته لرزشگیر اپتیکال در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در قسمت جلوی این گوشی هوشمند تعبیه شده‌اند. 

میکرو مکس برای این گوشی هوشمند جدید خود باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که تنها در ۳۰ دقیقه از صفر به ۶۰ درصد شارژ می‌رسد. از نظر نرم‌افزاری نیز سایانوژن ۱۲.۱ که مبتنی بر اندروید ۵.۱.۱ است، روی این گوشی هوشمند نصب شده است. البته نرم‌افزار این گوشی به زودی به سایانوژن ۱۳ که مبتنی بر اندروید ۶ است بروز خواهد شد. یو یوتوپیا از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و با ۷.۲ میلیمتر ضخامت، ۱۵۹ گرم وزن دارد. 

این گوشی هوشمند در حال حاضر به قیمت ۳۷۶ دلار در آمازون هند پیش فروش می‌شود. یو یوتوپیا از ۵ دی ماه با یک قاب محافظ رایگان و یک هدفون ساخت House of Marley به بازار عرضه می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات