تماشا کنید: فروش گوشی‌های سامسونگ، اپلیکیشن زوم و روند توسعه LTE در غرفه ایرانسل

یک‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن زوم و سرویس در حال توسعه‌ی TD-LTE از جمله مهم‌ترین محصولات و خدماتی هستند که در غرفه امسال ایرانسل در الکامپ ۹۴ کرد بیشتری داشتند. همچنین ایرانسل تایید کرد که در حال همکاری با سامسونگ برای ارائه‌ی باندل گوشی گلکسی جی ۵ با ۹۶ گیگابایت اینترنت همراه است. در ادامه گزارش ویدیویی زومیت را از این غرفه تماشا کنید.
تبلیغات

ایرانسل در الکامپ ۲۰۱۵ غرفه بزرگی را به خود اختصاص داد و در آن انواع سرویس‌ها و خدمات خود را به نمایش گذاشت. بسیاری از سرویس‌هایی ارائه شده در غرفه این اپراتور، قدیمی بودند، اما در بین آنها چند محصول و سرویس جدید هم وجود داشت که سعی کردیم بیشتر به آنها بپردازیم. یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها مربوط به پلتفرم خانه هوشمند ایرانسل بود که پیشتر در زومیت با آن آشنا شدید.

دیگر محصول ایرانسل اپلیکیشن زوم بود. این اپلیکیشن ابزاری است که به کمک آن کاربران می‌توانند به کانال‌های تلویزیونی دسترسی داشته و آنها را تماشا کنند. علاوه بر آن آرشیوی از محتوای ویدیویی سرگرم‌کننده، فیلم، سریال و محتوای آموزشی نیز وجود دارد که از طریق این اپلیکیشن می‌توان به آنها دسترسی داشت. نرم‌افزار ریتم نیز کارکردی مشابه زوم در حوزه موسیقی دارد و کاربر می‌تواند به کمک آن به آرشیو بزرگی از موسیقی دسترسی داشته باشد.

ایرانسل در حال توسعه سرویس TD-LTE خود است تا بتواند سرویس‌های اینترنت ثابت را هم در کنار اینترنت همراه ارائه دهد. TD-LTE تا ۱۰۵ مگابیت بر ثانیه پهنای باند ارائه می‌دهد و ایرانسل قصد دارد این سرویس را با تنوعی بالا به مشتریان ارائه کند.

همچنین طبق قراردادی که ایرانسل با سامسونگ منعقد کرده، قرار است گوشی گلکسی J5 به همراه سیم کارت ایرانسل با حجم ۹۶ گیگابایت اینترنت همراه به مشتریان ارائه شود.

در ادامه می‌توانید گزارش ویدیویی زومیت از غرفه ایرانسل را مشاهده کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات