پی 9 هواوی اسفند ماه معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
گمانه‌ زنی‌ها در رابطه با زمان معرفی پرچمدار جدید هواوی در سال ۲۰۱۶ آغاز شده است. منابع خبری از معرفی پی 9 هواوی در اسفند ماه خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد هواوی خود را آماده جهش دیگری در دنیای گوشی‌های هوشمند کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از اسند پی 6 و اسند پی 7، هواوی پی 8 با بدنه‌ای باریک و جنس بدنه‌ی خوب به بازار عرضه شد. مدت کمی پس از عرضه این گوشی هوشمند به بازار، خبرهایی از نسل بعدی این گوشی هوشمند یعنی هواوی پی 9 به گوش رسید و منابع خبری اعلام کردند که هواوی در حال کار روی پی 9 است. 

در شرایطی که برخی از شایعات خبر از معرفی پی ۹ هواوی قبل از شروع سال ۲۰۱۶ می‌دادند، به نظر می‌رسد که قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. هرچند که اگر شاهد چنین اتفاقی بودیم شاید سوال‌های زیادی در ذهن ما شکل می‌گرفت و البته بدون تردید موجب سرخوردگی خریداران پی ۸ هواوی می‌شد. طبق گزارش وبسایت چینی Mobile-dad نسل بعدی پرچمدار هواوی در ماه مارچ سال ۲۰۱۶ (اسفند ماه) معرفی می‌شود. 

طبق پیش‌بینی‌ها هواوی پی ۹ مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی (درست مثل پی ۸) و البته منحنی شکل خواهد بود. البته هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا نمایشگر این گوشی هوشمند خمیده است یا بدنه‌ی این گوشی برای ارگونومی بهتر، خمیده است. این گوشی هوشمند همچنین دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۵۰، سنسور اثر انگشت، ۴ گیگابایت رم و دوربین پشتی دوگانه با فوکوس لیزری خواهد بود. 

همچنین پیش‌بینی می شود هواوی پی ۹ مکس با نمایشگر ۶.۲ اینچی و رزولوشن QHD نیز در سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی شود. هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا پی ۹ مکس نیز به طور همزمان با پی ۹ معرفی خواهد شد یا خیر. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات