نبرد اسمارت فون‌ها؛ راند ششم: گلکسی نوت 5 در برابر اچ‌تی‌سی وان ام 9 پلاس

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در راند سوم مسابقه نبرد اسمارت‌فون‌ها، لومیا ۹۵۰، جدیدترین پرچمدار مایکروسافت توانست با اختلافی محسوس هواوی P8 را شکست دهد و در راند چهارم نیز اکسپریا زد ۵ هم با اختلاف بالا هواوی میت اس را از پیش رو برداشت. ششمین راند مسابقه نبرد اسمارت‌فون‌ها به نبرد بین گلکسی نوت ۵ و اچ‌تی‌سی وان ام ۹ پلاس اختصاص دارد. امشب راند پنجم هم آغاز شده است. برای رای دادن به تلفن محبوب خود در این دو راند تا سه‌شنبه ساعت ۹ شب فرصت دارید.
تبلیغات

در این راند از نبرد اسمارت‌فون‌ها گلکسی نوت ۵ در برابر وان ام ۹ پلاس قرار گرفته است. گلکسی نوت ۵ جدیدترین فبلت محبوب و پرفروش سامسونگ است که حدودا ۵ ماه پیش روانه بازار شد. این فبلت با بدنه شیشه‌ای و فلزی و قلم واکوم، موفق‌ترین فبلت اندرویدی به حساب می‌آید. در سوی دیگر فبلت جدید اچ‌تی‌سی قرار گرفته که به یک دکمه فیزیکی یکپارچه با حسگر اثر انگشت مجهز شده است. حالا در راند ششم مسابقه نبرد اسمارت‌فون‌ها ۹۴ مشخص می‌شود که کاربران زومیت کدامیک از این دو محصول را بیشتر می پسندند:

نبرد اسمارت فون ها

تنها چند هفته پس از رونمایی رسمی از وان ام 9 اچ تی سی، این کمپانی نسخه‌ی جدیدی از این تلفن را با نام وان ام 9 پلاس معرفی کرد. این محصول کمی از پرچمدار اخیر تایوانی‌ها بزرگ‌تر بوده و طراحی آن بسیار شبیه به وان ام 9 است؛ با این تفاوت که یک سنسور اثر انگشت یکپارچه با دکمه هوم در آن قرار گرفته و به جای یک دوربین، همچون پرچمدار سال گذشته دو دوربین روی آن قرار گرفته است. اچ‌تی‌سی به این ترکیب Duo Camera می‌گوید.

گلکسی نوت ۵ اولین گوشی هوشمند سامسونگ با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است. این گوشی همچنین به پردازنده‌ی پرسرعت ۸ هسته‌ای، حافظه‌ی سریع و صفحه‌نمایش فوق‌العاده با کیفیت مجهز شده است. اما این بار سامسونگ علاوه بر سخت افزار قدرتمند بر روی طراحی و کیفیت ساخت و همچنین تجربه‌ی کاربری نیز تمرکز کرده است و این موارد مهم‌ترین وجه تمایز گلکسی نوت جدید با نوت‌های قبلی است.

به شما پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به ثبت رای خود این مقالات را در زومیت مطالعه کنید تا با دیدی باز انتخاب کنید:

مقاله‌های مرتبط:

  • بررسی گلکسی نوت 5 سامسونگ
  • وان ام 9 پلاس اچ تی سی معرفی شد

مقایسه مشخصات فنی گلکسی نوت 5 با اچ‌تی‌سی وان ام 9 پلاس:

view poll

online survey software

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات