سامسونگ کارت حافظه‌ی میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی خود از سری Pro Plus را معرفی کرد

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه سامسونگ به عنوان یکی از غول‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود، اما این کمپانی در سایر حوزه‌ها نیز فعال بوده و از این جمله می‌توان به تولید حافظه‌های microSD اشاره کرد. ساعاتی پیش این کمپانی میکرو اس دی جدید ۱۲۸ گیگابایتی خود را از سری Pro Plus معرفی کرد.
تبلیغات

سامسونگ محصول جدید خود را در حوز‌ه‌ی کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس دی معرفی کرد. محصول جدید این کمپانی یک میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی از سری پرو پلاس این کمپانی است. شاید از خود بپرسید که ویژگی این کارت حافظه چیست؟ محصولات سری پرو پلاس را باید شامل کارت‌های حافظه‌ای خواند که سریع‌ترین و مقاوم‌ترین محصولات تولید شده توسط کمپانی سامسونگ هستند. به بیان بهتر سامسونگ در سری محصولات پرو پلاس آخرین فناوری موجود برای تولیدکارت‌های حافظه‌ را هم از جنبه‌ی بالا بردن سرعت انتقال داده‌ها و هم از نظر مقاومت مورد استفاده قرار می‌دهد. پیش از این سامسونگ نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از این محصول را معرفی کرده بود که حال نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی کارت حافظه از سری پرو پلاس با بهره‌گیری از همان ویژگی‌ها روانه‌ی بازار خواهد شد.

از جمله‌ی ویژگی‌های این کارت حافظه می‌توان به سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات اشاره کرد که به ترتیب ۹۵ و ۹۰ مگابایت بر ثانیه است. سامسونگ به این نکته اشاره کرده که این کارت حافظه بهترین گزینه‌ی ممکن برای استفاده در گوشی‌های هوشمند جدید و همچنین دوربین‌ها با قابلیت فیلمبرداری 4K است. علاوه بر سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات بالا، این کارت حافظه قادر است در شرایط مختلفی نظیر دمای بالا، مجاورت با آب و همچنین اشعه‌ی ایکس نیز مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که هیچ یک از گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ از وجود اسلات میکرو اس دی بهره نمی‌برند که از جمله‌ی این گوشی‌ها می‌توان به گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ اشاره کرد. البته شایعاتی در خصوص گلکسی اس ۷ که نشان از احتمال پشتیبانی از اسلات میکرو اس دی دارد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی سری پرو پلاس با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات