ویندوز 10 موبایل تا سال 2016 برای گوشی‌های قدیمی لومیا منتشر نمی‌شود

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
بعد از کش و قوس‌های فراوان و انتشار اخبار ضد و نقیض زیاد، سرانجام مشخص شد دارندگان گوشی‌های لومیا با ویندوز ۸.۱ باید برای دریافت ویندوز ۱۰ موبایل تا سال ۲۰۱۶ میلادی صبر کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر از کاربران گوشی‌های لومیا با ویندوز ۸.۱ هستید، مایکروسافت خبر بدی برای شما دارد. ردموندی‌ها سرانجام اعلام کردند بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌های قدیمی لومیا حداقل تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر نخواهد شد.

پیش‌تر اعلام شده بود مایکروسافت در ماه دسامبر (آذرماه) بروزرسانی لومیاهای قدیمی به ویندوز ۱۰ موبایل را آغاز می‌کند. در حالی که کاربران زیادی از سراسر دنیا منتظر شروع این بروزرسانی بودند، حالا به نظر می‌رسد برنامه‌ی ردموندی‌های تغییر کرده و نباید برای فصل تعطیلات منتظر ویندوز ۱۰ موبایل باشند.

هنوز هیچ دلیل مشخصی برای این تصمیم‌گیری ارائه نشده و زمان‌بندی اعلام شده (اوایل سال آینده‌ی میلادی) نسبت به برنامه‌ی زمانی قبلی خیلی دقیق نیست و می‌تواند هر زمانی را شامل شود. به عنوان مثال این زمان‌بندی می‌تواند در هر ماهی از آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی باشد.

هنوز لیست مشخص و دقیقی از لومیاهایی که قرار است بروزرسانی ویندوز ۱۰ را دریافت کنند، منتشر نشده است. به نظر می‌رسد تنها همان فهرستی که در ماه جولا منتشر شده می‌تواند به عنوان مرجع ما باشد. البته امیدواریم دوباره چیزی تغییری نکند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات