تماشا کنید: محصولات متنوع شرکت نقش در الکامپ 2015

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت نقش یکی از غرفه‌های جذاب نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴ را به خود اختصاص داده بود. نمایش محصولاتی از شرکت‌های آترباکس، اینزاگزایل، اوزاکی، موشی و غیره، باعث شده بود تا کاربران زیادی جذب این غرفه شوند. برای تماشای محصولات شرکت نقش با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 شرکت نقش در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ غرفه‌ی بزرگی را به نمایش حوزه‌ی فعالیت خود اختصاص داده بود. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ و ارایه‌ی نرم‌افزار‌ واژه‌پرداز آغاز کرد. پس از ۲۰ سال از فعالیت، این شرکت تغییر روند بزرگی در زمینه‌ی کاری خود داده است و اکنون نماینده‌ی انحصاری ۱۳ برند‌ مطرح تجهیزات کامپیوتری و لوازم جانبی رایانه، موبایل، و تبلت است.

برند‌‌های ارایه داده شده از سوی شرکت نقش همگی در سطح جهان به کیفیت بالای خود شهرت دارند. به عنوان مثال می‌توان از برند بریتانیایی RHA نام برد که در زمینه‌ی تولید هدفون‌ فعالیت می‌کند؛ محصولات تولیدی این شرکت از برترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های موجود در بازار جهانی هستند. همچنین می‌توان به برند لَسی (LaCie) اشاره کرد که این شرکت فرانسوی یکی از مطرح‌ترین تولید‌کننده‌های هارد اکسترنال ضد‌آب و ضد ضربه با نرخ بالای سرعت انتقال اطلاعات، است.

عمده‌ فعالیت شرکت نقش به ارایه‌ی قاب‌ها و لوازم جانبی موبایل به خصوص آیفون باز می‌گردد که کاربران با هر سلیقه و بودجه مالی می‌توانند تمامی نیاز‌های خود را در این زمینه برطرف کنند. در این خصوص می‌توان به برند آترباکس (Otterbox) برای علاقه‌مندان به قاب‌های ضدضربه جهت جلوگیری از آسیب دیدن گوشی خود، لایف پروف (LIFEPROOF) برای آن دسته از کاربران که نیاز به محافظت از گوشی خود در برابر نفوذ آب و مایعات دارند، برند اینراگزایل (innerexile) فعال در زمینه‌ی تولید قاب‌‌های موبایل با خاصیت خود ترمیم شونده، قاب‌ها و کیف‌های ساده و زیبای برند موشی (Moshi) ، کیف‌های بسیار باکیفیت شرکت اس‌ال‌جی دیزاین (SLG Design) کره جنوبی که در تولید آن‌ها از چرم مرغوب ایتالیایی استفاده شده، محصولات متفاوت اوزاکی (Ozaki) برای جلب نظر هر فرد با هر سلیقه‌ و در نهایت برند ایرانی و با کیفیت وُریا (VORYA) فعال در زمینه‌ی کیف‌های آیپد و مک‌بوک، اشاره کرد که تنها بخشی از محصولاتی است که شرکت نقش نمایندگی فروش آن‌ها را به صورت انحصاری در اختیار دارد.

علاوه بر برند‌های بالا، شرکت نقش محصولات دیگری را در زمینه‌های مختلف به کاربران ارایه می‌دهد. می‌توان از محصولات شرکت بلولانژ (blue lounge) نام برد که در عین سادگی کمک شایانی به چیدمان محیط کار شما می‌کند. شهرت این برند به حدی رسیده است که در کلیپ‌های رسمی شرکت اپل از محصولات خود، شاهد به کار رفتن محصولات بلو لانژ نیز هستیم. در زمینه‌های خانه‌ی هوشمند نیز شرکت نقش اقدام به ارایه‌ی کالا‌های اِلگاتو (elgato) کرده است که کاربران می‌توانند با اپلیکیشن خاص آن اقدام به تنظیم روشنایی، دما و رطوبت منزل خود کنند.

تمامی محصولات و برند‌های ذکر شده در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴ در معرض نمایش عموم قرار گرفته بودند و کارشناسان هر بخش به تشریح نحوه‌ی عملکرد و نقاط قوت برند خود می‌پرداختند.

در ادامه شما را به ویدیوی معرفی محصولات شرکت نقش دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات