گزارش تصویری: غرفه می همراه و محصولات شیائومی در الکامپ ۲۰۱۵

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
شیائومی یکی از برندهای موفق در حوزه‌ی موبایل است که روند رو به رشد باورنکردنی را تجربه می‌کند. محصولات این کمپانی توسط شرکت می‌همراه به نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ آورده شد تا علاقمندان بتوانند از نزدیک با بهترین‌های شیائومی آشنا شوند. گزارش تصویری زومیت از این غرفه را از دست ندهید.
تبلیغات

در نمایشگاه الکامپ امسال شرکت‌ها و نمایندگی‌های بزرگ و کوچک حضور داشتند که هر یک به معرفی محصولات خود می‌پرداختند. اما یکی از غرفه‌های جذاب نمایشگاه، غرفه رایانه همراه بود که به ارائه محصولات شیائومی با گارانتی می همراه می‌پرداخت.

می همراه

عمده محصولات این غرفه به محصولات و لوازم جانبی شیائومی اختصاص داشت، اما جای گوشی‌های این برند در این غرفه خالی بود که البته به گفته مدیر رایانه همراه، به زودی گوشی‌های شیائومی نیز از طریق این نمایندگی وارد بازار کشور خواهد شد.

هدفون شیائومی

ایرفون‌های باکیفیت اما ارزان قیمت شیائومی یکی از محصولات جذاب موجود در این غرفه بودند که در رنگ بندی متنوع ارائه می‌شدند.

ایرفون شیائومی

دستبند هوشمند می‌بند و بندهای مختلفی که برای آن طراحی شده بودند نیز در الکامپ به نمایش گذاشته شده بود. می‌بند یک دستبند هوشمند باکیفیت است که قیمت بسیار خوبی دارد و با تخفیفی که می‌همراه ویژه نمایشگاه الکامپ ارائه داده بود، با قیمت ۶۵ هزار تومان به فروش می‌رسید.

می بند شیائومی

یکی از محصولات جالب و ارزان قیمت شیائومی چراغ‌هایی بودند که به USB متصل شده و نور نسبتا زیادی هم تولید می‌کنند تا کاربر بتواند در شب نیز کیبورد خود را به راحتی ببیند. در کنار این چراغ‌ها فن‌هایی نیز وجود داشتند که کارکرد مشابه چراغ‌های شیائومی داشتند.

شیائومی

هدست‌های بلوتوث شیائومی در عین ارگونومی مناسب طراحی بسیار ساده و زیبایی داشتند. به طور کلی در طراحی محصولات شیائومی می‌توان سادگی را مشاهده کرد؛ همان سادگی که در محصولات اپل شاهد هستیم.

هدست بلوتوث شیائومی
شیائومی
هدست بلوتوث شیائومی

در بازار پر تب و تاب این روزهای فناوری، بسیاری از کمپانی‌های بزرگ به فکر توسعه پلتفرم‌های اختصاصی خود برای اینترنت اشیا و خانه هوشمند هستند. شیائومی نیز سنسورها و ابزارهای ویژه‌ای را برای پلتفرم اینترنت اشیای خود طراحی کرده که تصویر آنها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شیائومی

در حوزه سلامت نیز شیائومی ابزارهای ویژه‌ای برای سنجش فشار خون و ضربان قلب دارد. این ابزارها هوشمند بوده و از طریق یک اپلیکیشن موبایل می‌توانید اطلاعات را از آنها دریافت کرده و ثبت کنید تا داده‌های مرتبط با سلامتی خود را همواره داشته باشید.

شیائومی

دیگر محصول حوزه سلامتی شیائومی ترازوی هوشمند بود که نمایشگر آن با بدنه سفیدرنگ آن یکپارچه شده بود. این ترازوی هوشمند نیز به گوشی شما متصل می‌شود تا بتوانید هر روز وزن خود را ثبت کرده و در دراز مدت آن را کنترل کنید.

ترازوی هوشمند شیائومی

یکی از جذاب‌ترین محصولات موجود در غرفه می‌همراه که برای خود ما هم بسیار جذاب بود، مینی روتر شیائومی بود. این روتر که ورودی USB هم دارد، از وای‌فای AC یعنی فرکانس ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی

طراحی این محصول بسیار باریک و زیبا است و ابعاد آن نیز کوچک است. این روتر با تخفیف ویژه نمایشگاه با قیمت ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مینی روتر شیائومی

هدفون شیائومی با وزن کم و ابرهای نرمی‌اش،  ارگونومی مناسبی دارد. این در حالی است که بدنه این هدفون از جنس فلز است. هدفون شیائومی کیفیت صدای نسبتا خوبی دارد و سیستم Noise Cancellation بسیار مناسبی دارد. مهم‌ترین ویژگی این محصول کیفیت بالای آن است.

هدفون شیائومی

یک ست‌تاپ باکس با طراحی مشابه اپل واچ نیز در این غرفه وجود داشت، اما مشخص نیست که در کشور ما این دستگاه تا چه حد کاربردی باشد. ریموت کنترل این دستگاه شباهت بسیار زیادی به ریموت کنترل اپل واچ داشت.

ست تاپ باکس شیائومی

نسخه دید در شب Yi Camera شیائومی نیز به نمایش گذاشته شده بود. این دوربین به سنسور ۹۴۰ میلی‌متری اینفرارد با لنز f/2.0 و زوم ۴ برابر مجهز شده و ابعاد کوچکی هم دارد.

Yi Camera شیائومی

دستگاه تصفیه آب شیائومی نیز می‌تواند آب شهری را به آبی مناسب نوشیدن تبدیل کند. این دستگاه سختی آب را متعادل کرده و ان را تصفیه می‌کند تا مناسب آشامیدن شود. دستگاه تصفیه هوای شیائومی که ابعاد بزرگ‌تری دارد، با طراحی مشابه دستگاه تصفیه آب می‌تواند در گوشه منزل کاربر قرار گرفته و هوای محیط را مطبوع کند.

دستگاه تصفیه هوا و آب شیائومی

شرکت رایانه همراه در نمایشگاه الکامپ امسال تمرکز اصلی خود را روی محصولات شیائومی گذاشته بود.

رایانه همراه

با این حال برخی محصولات دیگر مثل گوشی‌های لنوو نیز در این غرفه دیده می‌شدند. تلفن هوشمند میان رده A6000 لنوو با طراحی ساده‌ای که داشت نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود. همچنین تلفن‌های وایب‌شات و مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده لنوو نیز در کنار آن دیده می‌شدند.

گوشی لنوو

شرکت می‌همراه قصد دارد به زودی سایر محصولات شرکت شیائومی از جمله گوشی‌های هوشمند آن را نیز به بازار ایران بیاورد. آنچه بیش از همه در محصولات شیائومی مشاهده می‌شد، طراحی ساده و زیبای محصولات این کمپانی چینی بود.

برای اطلاعات بیشتر در باره‌ی محصولات می‌همراه به وب سایت www.rayanehamrah.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات