تماشا کنید: تولید آسان اپلیکیشن با استارت‌آپ پازلی

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
اگر به ساخت اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌اواس علاقه دارید، استارت‌آپ پازلی گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. خبرنگار اعزامی زومیت به غرفه‌ی این سرویس در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ مراجعه کرده است و گفتگویی با مدیر آن ترتیب داده است.
تبلیغات

 زومیت در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴ توجه‌ی ویژه‌ای به استارت‌آپ‌ها داشته است و با تهیه‌ی گزارش از جذاب‌ترین‌ غرفه‌ها، سعی در معرفی سرویس آن‌ها داشته است. در همین راستا خبرنگار اعزامی زومیت در این نمایشگاه به سراغ استارت‌آپ پازلی رفته است. پازلی سرویس آفلاین تولید اپلیکیشن در پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس است که همانند وردپرس در زمینه‌ی طراحی وب، با ارائه‌ی افزونه‌ها و امکانات از پیش طراحی شده، کمک شایانی به روند توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها می‌کند. کاربرانی که دانش اندکی در زمینه‌ی برنامه‌نویسی دارند می‌توانند با استفاده از ماژول‌های از پیش طراحی شده‌ی پازلی اقدام به تولید اپلیکیشن مورد نظر خود کنند. هم‌چنین پازلی به صورت آفلاین نیز در دسترس است تا کاربران قادر باشند بدون نیاز به اینترنت از امکانات آن بهره ببرند. 

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی گفتگوی خبرنگار زومیت و مسئول رابط کاربری پازلی در خصوص نحوه‌ی عملکرد، هزینه‌ها و جزئیات این سرویس، دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات