تصویر جدیدی از لومیا 650 مایکروسافت فاش شد

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد کماکان مایکروسافت قصد ندارد دست از تولید گوشی‌های پایین و میان‌رده بردارد. امروز تصاویر جدیدی از لومیا ۶۵۰ منتشر شده؛ اگر چه به زمان عرضه‌ی این گوشی اشاره‌ای نشده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ماه اکتبر (آبان ماه) سال جاری بود که تصویر رندر شده‌ای از نسخه‌ی سیاه رنگ لومیا ۶۵۰ مایکروسافت منتشر شد. امروز نیز تصویری از نمونه‌ی سفید رنگ منتسب به این گوشی فاش شد که با نسخه‌ی سیاه رنگ آن تفاوتی ندارد. پیش‌تر گفته شده لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی مایکروسافت است که نام لومیا را یدک می‌کشد.

microsoft lumia 650 in whit ac3bb

احتمالا لومیا ۶۵۰ که با کد Saana شناخته می‌شود چهارمین گوشی ردموندی‌ها بعد از لومیا ۹۵۰، ۹۵۰ ایکس‌ال و لومیا ۵۵۰ است که از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر سه محصول نامبرده شده در بازارهای منتخب جهان به فروش می‌رسند.

گفته می‌شود لومیا ۶۵۰ به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن HD مجهز خواهد شد که از لومیا ۵۵۰ با نمایشگر۴.۷ اینچ بزرگتر و از لومیا ۹۵۰ با صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ کوچکتر است. باید یادآوری کنیم لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال از نمایشگری با رزولوشن کواد اچ‌دی بهره می‌برند. جز نمایشگر، اطلاعات دیگری درباره‌ی گوشی آتی ردموندی‌ها منتشر نشده است.

البته درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی لومیا ۶۵۰ صحبتی نشده، ولی به نظر می‌رسد این گوشی به زودی معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات