اپلیکیشن لیمگ در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
شرکت اندیشه فناوری لیماتک پارس در حاشیه‌ی برگزاری بیست‌ و یکمین نمایشگاه الکامپ از اپلیکیشن لیمگ رونمایی کرد.
تبلیغات

برنامه نرم‌‌افزاری کیوسک دیجیتال نشریات ایران که با نام لیمگ ارائه شده، روز گذشته در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

در نشست خبری اندیشه فناوری لیماتک، کوروش نکاوند رییس هیات مدیره این شرکت اعلام کرد:

با توجه به بهبود زیرساخت‌های فناوری، شاهد بروز نوآوری‌های خاص در عرصه‌ی تجارت الکترونیکی هستیم و استارتاپ‌ها به یکی از اولویت‌های کشور تبدیل شده است. بر این اساس در نمایشگاه الکامپ امسال به بخش استارتاپ‌ها اهمیت داده شده و برای کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند فرصتی فراهم شده تا کسب و کار خود را به بازار معرفی کنند.
معرفی اپلیکیشن لیمگ

به گفته‌ی وی لیماتک که در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولات فناوری فعالیت می‌کند در طول یک سال گذشته روی ارائه‌ی چندین برنامه کار کرده و بیشتر تمرکز خود را روی محصول لیمگ قرار داده است؛ اپلیکیشن لیمگ برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ارائه شده و تمرکز آن در زمینه‌ی تجارت الکترونیک است.

بر اساس گزارش نکاوند، نسخه‌ی آزمایشی این محصول هم اکنون آماده شده و در اختیار افراد قرار داده شده تا قبل از عرضه‌ی عمومی، مشکلات آن مورد بررسی قرار گیرد و همه‌ی نقص‌های آن برطرف شود.

در ادامه علیرضا خردمندان، مدیر بازرگانی این شرکت وضعیت بازار نشر را مورد بررسی قرار داد و اعلام کرد:

در طول دهه‌های اخیر رشد فناوری و اینترنت باعث شده تا اصناف به نوعی مجبور شوند خود را با آن همگام کنند که در پی آن صنعت نشر هم به نوعی با فناوری عجین شده است. بر این اساس تصمیم گرفتیم در زمینه‌ی صنعت نشر اقداماتی انجام دهیم.

به گفته‌ی وی تا سال ۲۰۱۹ فروش نشریات الکترونیکی افزایش چشمگیری خواهد داشت. از سوی دیگر چالش‌های صنعت نشر که عمده‌ی آنها شامل مشکلات توزیع، شرایط جغرافیایی، هزینه‌ی چاپ، تحریریه و تهیه کاغذ هستند نیز با ارائه‌ی نشریات الکترونیکی وجود نخواهند داشت. همچنین با توجه به مشکلات اقتصادی که نشریات نیز از سبد کالای خانوار حذف شده، ارائه‌ی نشریات الکترونیکی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که با کمترین هزینه به نشریات آنلاین دسترسی داشته باشند.

معرفی اپلیکیشن لیمگ

وی با اشاره به رشد فروش گوشی‌های هوشمند و بازار و بستر مناسبی که این دستگاه‌ها در زمینه‌ی نشر دیجیتال فراهم می‌کنند، گفت:

لیمگ اپلیکیشن موبایلی است که کاربران می‌توانند به شکل رایگان آن را نصب کرده و به برخی از نشریات به شکل رایگان و برخی دیگر با هزینه بسیار کم دسترسی داشته باشند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات